ISTINE I ZABLUDE O PR-U

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

 

 

 

Latinica,
broširan povez,
208 strana

 

 

 

 

Biljana Oljača
Ova knjiga je priča o PR-u. Šta jeste i šta PR nije.
Knjiga je drugačija od svih koje ste iz ove oblasti do sada pročitali. Sa veoma malo teoretisanja i sa mnogo primera kako se PR (ne)primenjuje u praksi.
Na zanimljiv način je u knjizi opisano kako se sve danas može postati PR menadžer. I zašto PR struka – koja za cilj ima izgradnju imidža kompanija i pojedinaca – i sama ima loš imidž. Odnosi s medijima, krizni PR, interni PR i svi ostali segmenti PR struke, čitaocu su približeni na jednostavan način. Tako će svi koji ovu knjigu budu pročitali, iz nje izvući pouke koje će u budućnosti, u poslu i životu, sigurno moći primeniti. Jer, sve oko nas je PR!
U knjizi će čitaoci dobiti i savete u vidu životnih lekcija. Jer, svi nas pripremaju za posao, niko nas ne priprema za život. Kako prevazići neuspehe, kako se ne obazirati na mišljenja drugih ljudi, i kako ne treba očekivati da vas bilo ko, na životnom putu, podrži. Uostalom, kada u životu neka odluka naiđe na veliko osporavanje, njen uspeh je zagarantovan.
Ključna poruka ove knjige je da u životu uvek treba da sledimo svoje snove. I nikada ne odustajemo od njih.

Cena: 800,00 DIN

PDV (10%):80.00 DIN

Troškovi slanja:150.00 DIN

Svega:1,030.00 DIN

[/vc_column_text][vc_btn title=“PORUČI KNJIGU“ color=“warning“ link=“url:http%3A%2F%2Fmediasfera.rs%2Fnarucivanje-istine-i-zablude-o-pr-u%2F|||“][/vc_column][/vc_row]

Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

22. Beogradski festival igre

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .