Film / TV

Francuski filmovi pod zvezdama: Predstavljamo program 6. Festivala francuskog filma

MediaSfera

 

Foto: Kadar iz filma „Druga runda“/Promo

 

Šesto izdanje Festivala francuskog filma biće održano od 19. do 23. juna u Beogradu, Nišu, Novom Sadu i Zrenjaninu.




I ove godine na festivalu će biti prikazana ostvarenja najnovije francuske kinematografije koji će biti prikazani pod vedrim nebom na Kosančićevom vencu, Silosima Beograd i u zvezdarskom parku Beograd bašta, ali i u mts Dvorani, kao i u sali Kulturnog centra Novog Sada i bioskopu Cine Grand Delta Planet u Nišu. Kum ovogodišnjeg izdanja festivala je čuveni srpski glumac, reditelj i producent Dragan Bjelogrlić.

Program na platou između dve kule poslovnog centra “Ušće” na Novom Beogradu biće održan od 4. do 7. jula.

Film koji je otvorio Kanski festival “Drugi čin” premijerno na Festivalu francuskog filma

Organizatori Festivala francuskog filma su Francuski institut u Srbiji, MegaCom Film i mts Dvorana. Festival su podržali Telekom Srbija kao generalni pokrovitelj, Mlekoprodukt – Ile-dE-France, MPC Properties, L’Oréal Balkan, TV5 Monde i Opština Stari grad.

Festival će u sredu, 19. juna u 21 čas na Kosančićevom vencu otvoriti ostvarenje Nepoželjni autora Ladža Lija. Nakon projekcije biće održan razgovor sa rediteljem i glumcem Aleksijem Manentijem, publici poznatom po ulozi u filmu Čuvari formule.

Tokom festivala biće prikazano još osam ostvarenja u glavnom programu, dok će OFF program – Ciklus sport na filmu biti posvećen Olimpijskim igrama koje se ove godine održavaju u Francuskoj.

 U okviru Glavnog programa festivala biće prikazan film koji je otvorilo ovogodišnji filmski festival u Kanu Drugi čin Kentena Dipijea, kao i ostvarenja Druga runda Albera Dipontela, Gospodin Blejk Žila Legardinijea (glavna uloga Džon Malkovič), Kiselina Žista Filipoa, Povratak Katrin Korsini, Samo nas dvoje u režiji Valeri Donzeli, Slučaj Goldman Sedrika Kana i ostvarenje Van sezone autora Stefana Brizea.

U okviru OFF programa posvećenog sportu publika će imati priliku da uživa u ostvarenjima Home Games Alise Kovalenko, Slalom Šarlen Favije i Veštice sa istoka Žilijana Faroa.

Sve projekcije na otvorenom počinju u 21 čas, projekcije u Novom Sadu i Nišu počinju u 19 časova, dok će filmovi koji su na programu u mts Dvorani biti prikazani u 17 časova. Ulaz na projekcije u Beogradu je slobodan, besplatne ulaznice za projekcije u mts Dvorani se preuzimaju 15 minuta pre početka projekcije, dok karte za Novi Sad i Niš koštaju 300 dinara.

Više o programu na festivalskom sajtu: https://festivalfrancuskogfilma.rs/ i na sajtu Francuskog instituta u Srbiji: https://www.institutfrancais.rs/festival-francuskog-filma-2024/ kao i na društvenim mrežama.

Trejleri:

 Glavni program:

Nepoželjni: https://www.youtube.com/watch?v=t2xMP3zy0NM

Drugi čin: https://www.youtube.com/watch?v=QnDsozwNvag

Druga runda: https://www.youtube.com/watch?v=78IsqTUJRiM

Gospodin Blejk: https://www.youtube.com/watch?v=Vd_r9BaQQ1U

Kiselina: https://www.youtube.com/watch?v=CrDc0QYpBzs

Povratak: https://www.youtube.com/watch?v=GR7f7oUrN0Q

Samo nas dvoje: https://www.youtube.com/watch?v=uS42bgkLck4

Slučaj Glodman: https://www.youtube.com/watch?v=r81g_s4LqVc

Van sezone: https://www.youtube.com/watch?v=X8DhT9V6aOg

OFF program – Ciklus sport na filmu:

Home games: https://www.youtube.com/watch?v=tKCID-GxBh8

Slalom: https://www.youtube.com/watch?v=rSiLsDu_qr4

Veštice sa istoka: https://www.youtube.com/watch?v=Ej1rwwjtCxI

 

Pratite nas i na našim društvenim mrežama:

 

 




Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Nedogled

KLEOS

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .