Fotografija

Izložba fotografija “Sonjin izbor” Aleksandra Radoša

MediaSfera

 

 

Otvaranje 09.05 u 19h

Galerija Plus, Masarikova 5 (Beograđanka)

 

Jedan svet, jedno radjanje, jedna smrt, i jedna beskonačnost: perspektiva, svetla, tonova, igre, emocija, trenutaka.




U tom velikom jednom, kratkom i beskonačnom, posmatramo i osećamo, dajemo i predajemo se, i biramo šta ostavlja trag. Živimo i presvlačimo svoje izbore, osluškujemo tudje, i poštujemo ih kroz stvaralaštvo.

U ovoj seriji crno-belih fotografija, urbane minijature, ljudi, i priroda daju jedinstveni pogled na značenje izbora trenutka i njegove obavijenosti u bezvremenosti.

Trajanje izložbe 09.05-21.05

Aleksandar Radoš rođen je 1960. godine u Beogradu. Školovanjem stekao zvanje dipl. ing. Od oca je nasledio sklonost ka fotografiji, a prilagođavanjem tehnološkom vremenu stekao veštine kojima pokušava da nadomesti prelaz iz analognog u digitalni svet današnjice.

Izlagao je samostalno i grupno u više navrata u Srbiji i inostranstvu. Član je ULUPUDS-a. od 2000. godine. Dobitnik je brojnih nagrada: Srpske pravoslavne crkve, u dva navrata dobitnik Godišnje nagrada ULUPUDS-a, Zlatne nagrade Nacionalne revije Srbija za najboljeg fotografa Srbije, Zahvalnice manastira Vavedenje…

Aktivan je na polju zaštite nacionalne kulturne baštine ovekovečujući trajne lepote manastira i crkava. Bavi se fotografskom edukacijom .

 

 

Pratite nas i na našim društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

LinkendIn

 

 

 




Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Nedogled

KLEOS

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .