Pozorište

Najomiljeniji Madonin saradnik ponovo na Beogradskom festivalu igre!

MediaSfera

 

Foto: BFI

 

 

U okviru 21. Beogradskog festivala igre, Kompanija igre Opere Geteborga donosi neverovatan komad koji potpisuje koreograf Damjan Žale.




Planetarna muzička zvezda Madona obožava ovog francusko-belgijskog koreografa i izvođača, koji će na 21. Beogradskom festivalu igre predstaviti  apsolutni pozorišni hit “Proklizavanje”, i to 9. i 10. marta u novosadskom Srpskom narodnom pozorištu.

Kao tinejdžer u Briselu, Damjan Žale je bio inspirisan nastupima i igrom najpoznatije pop ikone Madone. Kada ga je Madona kontaktirala, skoro 30 godina kasnije, sa ponudom da bude koreograf  i kreativni savetnik njene prve pozorišne turneje ikada „Madam X”, za njega je to bila ponuda koja se ne odbija, a turneja je po svim kritikama bila jedna od Madoninih najboljih.

Poslednjih nedelja, Madona iznova osvaja koncertne dvorane širom sveta, sa svojim timom u kojem Damjan Žele ima veoma važnu ulogu.

Inače, Žale je tokom svoje karijere često sarađivao i sa Marinom Abramović, a milioni ljudi su nedavno uživo ili preko društvenih mreža uživali u čudesnom performasu koji je kreirao ispred Opere Garnije u Parizu.

Zajedno sa trupom Škotskog teatra, predstavio je pre osam godina na Beogradskom festivalu igre komad “Jama”, i bio ispraćen ovacijama u Sava Centru.

 

Pratite nas i na našim društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

LinkendIn

 

 

 




Meni su rekli da vi postojite

Pre nego što je došao Laki

Nož Marine R.

Umetnost putovanja II

21. Beogradski festival igre

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .