Medijske inicijative

Forbes u Srbiji: Nezaobilazna destinacija za poslovnu zajednicu

MediaSfera

 

Tekst i foto: Promo

 

Portal Forbes Srbija se, za samo 20 dana postojanja, pozicionirao kao jedan od ključnih izvora informacija za poslovnu i društvenu zajednicu zahvaljujući pokretanju značajnih tema, promociji regionalnih uspeha, inovacija i preduzetništva, ali i zanimljvom sadržaju i popularnim listama.




Forbes je brzo izazvao brojne pozitivne reakcije među biznis liderima, investitorima i preduzetnicima, pružajući im relevantne informacije, analize i ekskluzivne intervjue s ključnim akterima regionalne ekonomske scene. Nije izostala ni reakcija države, tačnije pojedinih institucija, na tekstove i saznanja sajta.

Narodna banka Srbije je čak dva puta javno reagovala na saznanja Forbesa i to za tekst ”Najmanje tri banke imaju platni promet s Rusijom, skok reeksporta telefona preko Srbije” navodeći pored ostalog da je u pitanju ozbiljno istraživanje, ali i za tekst o tome da NBS preuzima Kreditni biro od Udruženja banaka. U javnosti je odjeknulo saznanje portala da Poreska uprava steže obruč oko građana za koje sumnja da nemaju dokaze o poreklu imovine. To je, od pokretanja portala 14. novembra jedan od najcitiranijih tekstova.

Već u prve dve nedelje rada postalo je jasno da se ovaj globalni medijski brend  uspešno prilagodio specifičnostima regionalnog tržišta. Digitalno izdanje Forbesa u Srbiji donosi svež pristup, kombinujući profesionalnost i kvalitet sadržaja s dinamičnim pristupom prezentaciji informacija.

Urednik portala Ivan Radak ističe doprinos koji je Forbes na tržištu Srbije dao osnaživanju istraživačkog i analitičkog novinarstva u ekonomskim temama. Taj segment je u prethodnom periodu bio skoro iščezao i ekonomske vesti su se u najvećoj meri svele na prenošenje brojki i drugih podataka privrede i institucija, bez analiziranja šta iza tih podataka stoji.

Kroz posebne rubrike i događaje, Forbes donosi priče usešnih pojedinaca, ne samo iz Srbije već iz čitavog regiona, čime pruža podršku razvoju preduzetništva i inspiriše nove generacije.

Globalno popularne liste našle su svoju publiku i u Srbiji te su se već izdvojile kao sadržaj koji čitaoci vole da čitaju i koji su svoje mesto izborili među najčitanijim tekstovima:  Lista najbogatijih u oktobru, 30 najuspešnijih ispod 30 godina, najplaćeniji fudbaleri, najplaćeniji NBA igriči, najbolji hoteli u Parizu.

Poslovna zajednica već sada doživljava Forbes kao partnera u promociji dobre prakse. CIlj nam je da Forbes Srbija bude nezaobilazna destinacija za sve one koji žele biti u toku s najnovijim poslovnim trendovima, analizama tržišta i uspesima regionalnih preduzetnika. Da bude redovno štivo za srpske preduzetnike i menadžere, za opinion makere i sve one koji razumeju da razvoj svih segmenata društva počinje upravo s privrednim razvojem.

Radujemo se interakciji sa čitaocima i želja nam je da kreiramo zajednicu posvećenu razmeni ideja, iskustava i najboljih praksi u poslovnom svetu. Pridužite nam se na društvenim mrežama: Facebook, Instagram, X i Linkedin.

Forbes u Srbiji je samo jedno od pet digitalnih izdanja koje je u regionu otvorila kompanija United Media. Najnovijim potezom kompanija je učvrstila poziciju medijskog lidera u jugoistočnoj Evropi. United Media u svom portfoliu ima više od 120 medija: 60 televizija, 40 portala kao i radio stanice i štampana izdanja. Posluje u osam zemalja i zapošljava 4.200 ljudi.

 

Pratite nas i na našim društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

LinkendIn

 

 

 




Meni su rekli da vi postojite

Pre nego što je došao Laki

Nož Marine R.

Umetnost putovanja II

21. Beogradski festival igre

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .