Događaji

Sergei Polunin na velikoj sceni Narodnog pozorišta

MediaSfera

 

Foto: Fabrika

 

Fondacija Sergei Polunin u saradnji sa agencijom Fabrika, 17. septembra, u 19.30 časova, na velikoj sceni Narodnog pozorišta, organizuje tradicionalno, humanitarno veče „Sergei i prijatelji“, sa ciljem prikupljanja sredstava za nastavak školovanja talentovanih mladih baletskih umetnika iz Srbije, stipendista Fondacije SERGEI POLUNIN.




Fondacija Sergei Polunin se bavi produkcijom spektakularnih baletskih predstava čije se premijere održavaju na najprestižnijim bletskim scenama širom sveta, ali i poboljšanjem kreativnog okruženja baletana i svih drugih izvođačkih umetnika. Njihov cilj nije samo ulaganje u produkciju baletskih predstava, već pre svega u talentovanu decu koju prepoznaje Sergei Polunin i koja zahvaljujući podršci Fondacije u školovanju postaju zvezde u usponu. Fondacija Sergei Polunin ne omogućava samo školovanje mladih baletskih umetnika na čuvenim Svetskim baletskim Akademijama, već ih i angažuje u baletskim predstavama u njihovoj produkciji i omogućava njihovu svetsku promociju, igrajući uz najvećeg baletana današnjice.

Polunin je rođen u Ukrajini 1989. godine. Osvojio je planetu svojim nastupima sa gotovo svim najvećim svjetskim baletskim ansamblima. Karijeru je započeo 2006. godine, a sa 19 godina je postao najmlađi prvak Londonskog kraljevskog baleta u istoriji ove umetničke kuće, a potom i direktor.

Nastupao je i u Milanskoj skali, Londonskom Royal Albert holu, Boljšoj teatru, Pozorištu Stanislavski u Moskvi i brojnim drugim najpresižnijim baletskim scenama širom planete.

Poznat je i po svom buntovništvu protiv establišmenta i pozivima da se klasičan balet izvuče iz elitističkih krugova i približi pravim ljubiteljima umetnosti.

Za Polunina kažu da je idealan spoj 3 najveća umetnika u istoriji baleta, Miše Barašnikova, Vaclava Nižinskog i Rudolfa Nurejeva.

Godinu dana nakon što je 2017. Polunin postao Srpski državljanin,  u Srbiji je osnovana “Sergei Polunin fondacija” koja podržava mlade talente u domenu baletske igre, pružajući im mogućnost edukacije na najprestižnijim Internacionalnim baletskim Akademijama I učešće u produkcijama Fondacije. Misija Fondacije je da približi balet najširem auditorijumu, poštujući I negujući tradicionalni  klasični balet, ali i savremeni plesni izraz.

Jedan od ciljeva Fondacije je edukacija koreografa kroz radionice i kampove kao i baletskih pedagoga.

Fondacija je učestvovala i u otvaranju Narodnog muzeja.

Fondacija Sergei Polunin je angažovala u predstavama u njihovoj produkciji i već afirmisane Srpske baletske umetnike kao što su Dejan Kolarov( Romeo i Julia, Sacre-Posvećenje, Lažni osmeh…), Tatjana Tatić( Romeo i Julia), Igor Pasdtor (Romeo i Julia), Jovana Nikolovska (Romeo i Julia), Ljiljana Velimirov (Satori), Đorđe Kalinić (Raspućin i Satori)…..

-Cilj ove večeri je da se obezbede sredstva za nastavak školovanja stipendista Fondacije, koja moraju biti uplaćena do kraja godine. Sigurni smo da ćemo i ove godine, kao i prethodne 3, od donatora i kompletnog prihoda od prodaje karata, obezbediti kompletan iznos neophodan za nastavak školovanja svih stipendista Fondacije. Karte za Gala veče Fondacije Sergei Polunin se mogu kupiti na biletarnici Narodnog pozorišta, piše u saopštenju organizatora.

Program večeri

 

  • Projekcija video materijala o aktivnostima Fondacije Sergei Polunin 2022/2023
  • Predstavljanje stipendista Fondacije koji su na školovanju u inostranstvu
  • Predstavljane stipendista Fondacije koji su po završetku školovanja dobili angažmane na najprestižnijim svetskim balestkim scenama
  • Solisti i ansambl baleta Narodnog pozorišta iz Beograda
  • Prvaci Nacioanlne opere i baleta iz Skoplja
  • Solisti baleta Srpskog narodnog pozorišta iz Novog Sada
  • Solo nastupi Sergei Polunina

 

 

Pratite nas i na našim društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

LinkendIn

 

 




KLEOS

Meni su rekli da vi postojite

Nož Marine R.

Umetnost putovanja II

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .