Istorija

Akreditovan prvi obrazovni program za nastavnike istorije posvećen izučavanju genocida počinjenog nad Srbima

MediaSfera

 

Foto: Aleksandar Jočić

 

Obrazovni program Muzeja žrtava genocida ,,Učenje o genocidu počinjenom nad Srbima“ stekao je status programa od javnog interesa. U pitanju je prvi akreditovani obrazovni program Muzeja žrtava genocida još od njegovog osnivanja daleke 1992. godine, saopštila je uprava muzeja.




Prvi akreditovani obrazovni program Muzeja žrtava genocida pod nazivom ,,Učenje o genocidu počinjenom nad SRbima“ biće realizovan već tokom maja ove godine.

Cilj akreditovanog programa je upoznavanje nastavnika sa pravnim i teorijskim razumevanjem pojma genocida i primerima genocidnih zločina kroz istoriju, unapređivanje znanja nastavnika o genocidu izvršenom nad Srbima od strane hrvatske države u sistemu koncentracionih i logora smrti NDH u Jasenovcu, kao i na brojnim drugim gubilištima na teritoriji Nezavisne Države Hrvatske tokom Drugog svetskog rata u svetlu aktuelnih istoriografskih istraživanja.

U višemesečnim aktivnostima na izradi ovog dokumenta učestvovali su stručnjaci Muzeja žrtava genocida, Zavoda za unapređenje obrazovanja I vaspitanja, kao i Ministarstva prosvete. Stoga Muzej koristi i ovu priliku da svima onima koji su doprineli ovom postignuću još jednom uputi izraze zahvalnosti i poštovanja.

Pratite nas i na našim društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

LinkendIn

 

 

 




Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Festivala nauke

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .