tech/web

Assist Digital otvara prvu kancelariju u Srbiji

MediaSfera

 

 

 

Jedna od vodećih end-to-end platformi digitalnih usluga uskoro počinje sa radom u Beogradu

 

 

Tekst: Promo

Foto: Francesca Gabrielli, direktorka kompanije Assist Digital/ Assist Digital, arhiva

 

Assist Digital, međunarodna kompanija specijalizovana za digitalne usluge i upravljanje korisničkim iskustvom, otvorila je svoju prvu kancelariju u Srbiji u srcu poslovne zone u Bulevaru Milutina Milankovića na Novom Beogradu. Kancelarija u Beogradu planira da do kraja maja zaposli oko 80 agenata koji će raditi u području pružanja korisničkog iskustva velikih brendova iz sveta automobilske industrije, kao što su Peugeot, Opel i Fiat.




S više od 6000 agenata i drugih digitalnih profesionalaca koji rade u 23 ispostave i kontakt centara širom Europe, Assist Digital osvaja i ovaj deo Evrope i postaje jedna od vodećih platformi za end-to-end digitalne usluge. Na tržištima kao što su Francuska, Nemačka, Španija, Italija, Velika Britanija, Tunis, Holandija, a od sada i Srbija, svojim klijentima nude najnovija digitalna rešenja i uslugu savetovanja iz oblasgti upravljanja iskustvom korisnika.

„Kroz pažljivo osmišljenu prisutnost u Srbiji želimo da privučemo izvrsne ljude koji će raditi u području globalnog korisničkog iskustva“, rekla je Francesca Gabrielli, izvršna direktorka kompanije, koja objašnjava kako je zapošljavanje na poziciji agenta korisničke podrške često prvi korak u ovom tipu posla, ali i da ta pozicija nudi mnoge mogućnosti za dalji napredak. „Naši klijenti su velike i multinacionalne kompanije, kojima nudimo podršku na lokalnoj i međunarodnoj ravni, pa tako naše kolege imaju priliku da rade na međunarodnim projektima, da sarađuju sa stranim tržištima i da razvijaju karijeru u različitim, ali povezanim segmentima, ili da vode timove i odnose s glavnim klijentima,“ naglasila je Gabrielli.

Assist Digital pruža usluge koje pokrivaju celokupan životni ciklus korisnika i kombinuju ljudsku i veštačku inteligenciju kako bi se zadovoljile potrebe potrošača i brendova. U proteklim godinama ova korporacija je ostvarila značajan organski rast, a zbog trenda prema outsourcingu i digitalnoj transformaciji poslovanja brojnih kompanija, potencijal rasta je još veći.

„Gotovo sve je danas digitalizovano, tehnologija je rešila brojne probleme, ali na puno njih odgovor može dati samo čovek – odnosno naši agenti s kojima gradimo poslovni uspeh. Stavljanje digitalizacije i zadovoljstva zaposlenih u središte poslovanja čini nas tržišno konkurentnima i izdvaja našu inovativnu ponudu i rad. Inovaciju želimo da postignemo u svemu što radimo – da ponudimo najnovije, jedinstvene i najučinkovitije procese koji će zadovoljiti potrebe naših klijenata i zaposlenih“, kaže Gabrielli i ističe da je ova kompanija do sada realizovala više od 500 međunarodnih projekata i da svaki zaposleni Assista govori barem jedan strani jezik, a neki i više.

Novi zaposleni će imati na raspolaganju brojne pogodnosti, među kojima su dodatne edukacije, fleksibilno radno vreme, internacionalno iskustvo i saradnju s kolegama iz celog sveta, kao i mogućnost napredovanja na godišnjom nivou uz interne programe i podršku mentora, finansijske nagrade i bonuse.

 

Pratite nas i na našim društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

LinkendIn

 

 




KLEOS

Meni su rekli da vi postojite

Nož Marine R.

Umetnost putovanja II

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .