Muzika

Koncert u podne operskog studija „Borislav Popović“

MediaSfera

 

 

Polaznici operskog studija „Borislav Popović“ održaće u nedelju, 26. februara u 12.00 časova koncert u Foajeu druge galerije (ulaz s Trga Repbulike).




Na progamu su arije i dueti kompozitora Verdija, Čajkovskog, Donicetija, Mocarta, Štrausa i Pučinija.

Solisti su Ermin Ašćerić, Nevena Đoković, Nevena Milošević, Mladen Prodan, Milan Obradović, Sara Ristić, Stefan Živanović, Tamara Mitrović, Miljana Radinović, Luka Jozić i Milutin Jocić uz klavirsku saradnju Nine Fuštar, Jelene Miljević, Aleksandra Dubovoja i Aleksandra Stankovića.

Umetničko rukovodstvo Operskog studija  čine  mr Jadranka Jovanović, vokalni mentor, dirigent dr um. Zorica Mitev Vojnović i reditelj Ivana Dragutinović Maričić.

Operski studio se prvi put pojavljuje u Narodnom pozorištu sredinom prošlog veka pod vođstvom maestra Oskara Danona, zatim dirigenta Bogdana Babića i reditelja Mladena Sabljića. Posle duge pauze Operski studio je ponovo aktiviran sedamdesetih godina, ponovo sa studentima Muzičke akademije i mladim članovima operskog hora, a pod umetničkim vođstvom reditelja prof. dr. Slobodana Turlakova i maestra prof. Predraga Miloševića uz muzičku (klavirsku) saradnju Aleksandra Kolarevića.

U znak sećanja na istaknutog reditelja Opere Borislava Popovića, Operski studio od 30.marta 2009. godine nosi njegovo ime.

Ulaz je slobodan.

 

Pratite nas i na našim društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

LinkendIn

 

 




KLEOS

Meni su rekli da vi postojite

Nož Marine R.

Umetnost putovanja II

Austrijski filmski festival 2024

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .