Vizuelna Umetnost

Klimt. Inspirisan Van Gogom, Rodenom, Matisom…

MediaSfera

 

Piše: Eurocomm-PR Beograd

Foto:  Johannes Stoll, Van Gogh Museum, Amsterdam

 

Izložba „Klimt. Inspirisan Van Gogom, Rodenom, Matisom…“ će predstaviti uticaje značajnih evropskih umetnika na stvaralaštvo Gustava Klimta, a biće prikazana u muzeju Donji Belvedere u Beču od 3. februara do 29. maja 2023. godine.




Belvedere će u saradnji sa muzejom Van Goga iz Amsterdama izložiti dela avangardnih umetnika koji su očigledno uticali na majstora Bečke moderne, od kojih se neka zbog svog osetljivog stanja retko pozajmljuju. Klimtove „Vodene zmije II“ su poslednji put javno prikazane u Austriji 1964. godine.

Opsežan istraživački projekat koji su 2015. godine pokrenuli muzej Belvedere i muzej Van Goga čini osnovu izložbe. Dva muzeja su pokušala da nađu odgovor na pitanje, koja dela međunarodne savremene umetnosti je Klimt zaista mogao upoznati? Da li na izložbama i zbirkama u Beču, tokom svojih mnogobrojnih putovanja u Minhen, Veneciju i Pariz ili putem reprodukcija u različitim publikacijama?

Vincent-Van-Gogh-Blick-auf-Arles-mit-Iris-im-Vordergrund-1888-c-Van-Gogh-Museum-Amsterdam-Vincent-van-Gogh-Foundation-min.jpg

Prikupljeni podaci izložbi daju naučni temelj i omogućavaju stvaranje realne sliku o prisutnosti i poznavanju dela savremene umetnosti u Beču u vreme Gustava Klimta.

Izložba prikazuje oko 90 slika, crteža i skulptura Gustava Klimta i njegovih savremenika.

 

Pratite nas i na našim društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

LinkendIn

 

 



KLEOS

Meni su rekli da vi postojite

Nož Marine R.

Umetnost putovanja II

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .