Kultura Pozorište

20. Beogradski festival igre otvara Antonio Kolandrea

MediaSfera

 

Foto: Beogradski festival igre

 

Kratkom besedom, pred nastup holandske trupe Introdans, 20. Beogradski festival igre otvoriće italijanski prvak baleta i balet majstor Antonio Kolandrea.




Rođen u Napulju, Antonio Kolandrea je završio Baletsku školu Teatra San Karlo u svom gradu. Bio je solista, a zatim i prvak baleta čuvene trupe Maggio Danza u Firenci. Delio je scenu i sarađivao sa velikim zvezdama poput Rudolfa Nurejeva, Karle Frači, Elizabete Terabust, Mari Klod Pjetragale, Oreli Dipon, Roberta Bolea… Pored klasičnog repertoara, bio je deo kreacija i nastupao je u brojnim postavkama Vilijama Forsajta i Mersa Kaningama.

Nakon igračke karijere, završio je studije baletske pedagogije u Napulju, baveći se uporedo i uspešno koreografijom za pozorište, film i televiziju RAI. Danas je balet majstor i umetnički direktor baletskih festivala u Sorentu i Napulju.

Kompanija Introdans iz Arnema nastupa 17. marta u Operi Madlenianum, na samom početku jubilarne edicije festivala. Sjajni igrači ove trupe koju je beogradska publika pre nekoliko godina gledala na sceni Sava Centra, ovoga puta dolaze sa radovima Sidija Larbija Šerkaujia, Andonisa Fonjadakisa i Manuela Vinjula. Zajednička tema za poznate savremene koreografe je muzika Johana Sebastijana Baha.

 

Pratite nas i na našim društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

LinkendIn

 

 




Meni su rekli da vi postojite

Pre nego što je došao Laki

Nož Marine R.

Umetnost putovanja II

21. Beogradski festival igre

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .