Kultura Pozorište

Spektakularno otvaranje 25. jubilarne sezone Opere i teatra Madlenianum uz „Pariski život”

MediaSfera

 

 

Foto: Đorđe Tomić i Zoran Škrbić

 

 

Kako se zabavlja pariska zlatna mladež, kome će ljubav pokloniti svetski poznata glumica, a kome vereni, ali nestašni švedski baron koji je u Francusku došao da okusi čari koje skriva Pariz? I koja je u svemu tome uloga bogatog i strastvenog Brazilca?




Sve to i mnogo više, pogledajte u muzičkom spektaklu Žaka Ofenbaha PARISKI ŽIVOT, čiji prevod libreta i adaptaciju potpisuje Igor Weidlich, u režiji i adaptaciji Roberta Boškovića, pod dirigentskom palicom Vesne Šouc i u koreografiji Milice Cerović!

Ljubitelji mjuzikla, operete, dobrog i iskrenog humora i raskošne scenografije (Vesna Režić) i kostimografije (Duška Nešić) imaće priliku da uživaju u muzičkoj poslastici u trajanju od dva sata i 10 minuta, koja se peva na srpskom, a titlovana je na engleskom.

Pariski život govori o dvojici prijatelja, Raulu i Bobineu, koji u društvu svojih prijatelja i posluge gube dane u opkladama, a one uključuju rastavljanje srećnih parova, razaranje veridbi ili čak brakova. Bobine je neupitni pobednik gotovo svih tih opklada, a Raul se seća samo jedne davne pobede, one kada je slomio srce poznate glumice Metele, u koju je i dalje iskreno zaljubljen. Ona, kako se čini, ne deli njegove osećaje, jer se na železničkoj stanici na kojoj su je mladići odlučili dočekati, ponaša kao da ih uopšte ne poznaje.

Bobine pristaje na opkladu svih opklada da bi Raul dobio priliku da vrati obraz zavodnika.  Ta „nevina zabava” pariske zlatne mladeži uključuje plan prema kojem Raul mora da razori ljubavnu idilu sledećeg najbogatijeg para koji stigne na stanicu tako da osvoji srce dame.

Na sreću, nisu morali dugo da čekaju, jer vozom stiže bogati švedski baron Gondremark sa svojom ljupkom verenicom i kćerima iz prvog braka. Raul odlučuje da se predstavi kao turistički vodič Hotela Le Grand, a barona i njegovu pratnju ugosti u svojoj vili u centru Pariza, lažući ih da je to hotel. Da ova „zabava” bude još potpunija, pobrinuće se Raulov i Bobineov prijatelj, Brazilac Žoze, koji igrom slučaja sa svojih osam verenica takođe dolazi vozom i nema mu druge nego da odsedne u Raulovom „hotelu”.

Uz obilje komičnih trenutaka, zabuna, obrta, raskošnih koreografija te prepoznatljivih Ofenbahovih melodija, sve odgovore donosi veličanstvena opereta Pariski život.

Dašak Pariza u ovom raspevanom i razigranom muzičkom komadu doneće veliki ansambl predstave:

U subotu 1.10.2022. u 19.30 PREMIJERA I igraju:

Raul: Dimitrije Cincar-Kostić, Bobine: Arsenije Tubić, Metela: Branislava Podrumac, Baron de Gondermark: Miloš Đorđević, Baronica: Ana Cvetković, Žoze: Đorđe Stojković Frik: Žarko Stepanov, Gabriel: Vesna Đurković, Polin: Nevena Đoković, Šaršenula: Anja Orelj, Freja-Klara: Vanja Milačić, Urban: Petar Đurđević, Alfons: Milan Milosavljević, Jozef: Nemanja Bajić, Najavljivačica: Milena Moravčević, Gontran: Đorđe Viktor Vlajić, a tu je i orkestar Opere i teatra Madlenianum, kao i brojni horski i plesni ansambl.

U subotu 8.10. u 19.30 PREMIJERU II igraju:

Raul: Dimitrije Cincar-Kostić, Bobinet: Đorđe Viktor Vlajić, Metela: Branislava Podrumac, Baron de Gondermark: Miloš Đorđević, Baronica: Ivana Medić, Žoze: Đorđe Stojković, Frik: Vladimir Andrić, Gabriel: Vesna Đurković, Polin: Irma Dragičević, Šaršenula: Ana Bartoli, Freja-Klara: Sara Bojić, Urban: Petar Đurđević, Alfons: Đorđe Kreća, Jozef: Nemanja Bajić, Najavljivačica: Marija Pantin, Gontran: Aleksa Stanilović.

Ljubavne igre, komedija zabune, veličanstvena atmosfera, razigrani pevači i glumci. Smeh, muzika, raskoš koreografije, bogatstvo scene i kostima je dovoljan razlog da prisustvujete otvaranju sezone 2022/2023 Opere i teatra Madlenianum i osetite duh ljubavi, duh PARISKOG ŽIVOTA.

Vive L’Amour – La Vie Parisiénne!

 

 

Pratite nas i na našim društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

LinkendIn

 

 

 

 




Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Nedogled

KLEOS

GoetheFEST 2024

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .