Film / TV Kultura

Dragoslav Lazić na čelu žirija 12. FEDIS FESTIVALA

MediaSfera

 

 

 

Predsednik Stušnog žirija 12. međunarodnog Festivala drama i serija FEDIS je proslavljeni reditelj Dragoslav Lazić.




Dragoslav Lazić je rođen 23. novembra 1936. godine u selu Ribare, Jagodina. Završio je gimnaziju u Jagodini a Pravni fakultet i Višu filmsku školu u Beogradu. Lazić je režirao brojne filmove za koje je dobijao značajne nagrade, ali je ipak najveći trag ostavio serijama ParničariMuzikanti , Ljubav na seoski načinGrađani sela Luga i Doktorka na selu..

U ovogodišnjem Stučnom žiriju nalaze se : Jelena Jovović urednica TV Novosti, Radenko Marković profesor Fakulteta dramskih umetnosti, Zoran Panović novinar i Mia Begović glumica iz Hrvatske.

Strukovni žiri predvodi glumica Sonja Damjanović, a slede Jelena Stolica (nominuje za režiju) Željko Hubač (scenario) Igor Šunter (fotografija) Ana Golumbovski (montaža) Ašok Murti (kostim) i Dejan Pejović – Peja (muzika)

Nagrade Zlatna antena dodeljuju se na osnovu mišljenja Stručnog žirija od pet članova i Strukovnog žirija od sedam članova u 13 kategorija. Nagrade publike dodeljuju se za najgledaniju seriju iz Srbije, za najpopularniju seriju iz regiona i za glumački par kompanije Novosti.

  1. međunarodni Festival drama i serija FEDIS održava se od 4. do 6. oktobra u Domu omladine Beograda.

 

Pratite nas i na našim društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

LinkendIn

 

 




Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

22. Beogradski festival igre

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .