Pozorište

Premijerna obnova baleta Adolfa Adama „Žizela“

MediaSfera

 

Foto: Narodno pozorište/Promo

 

Premijerna obnova  čuvenog romantičnog baleta „Žizela“, na muziku Adolfa Adama, u koreografiji Leonida Lavrovskog (prema Ž. Korali, Ž. Pero, M. Petipa; koreografska realizacija Katarina Obradović)  biće održana 4. juna (19,30) na Velikoj sceni.




U glavnim ulogama nastupiće Bojana Žegarac Knežević (Žizela), Hoze Iglesias (Albert), Margarita Čeromuhina (Mirta), Teodora Spasić, Jegor Burba (Pas de deux) i Nikola Bjanko (Hilarion).

U predstavi učestvuje kompletan baletski ansambl i Orkestar Narodnog pozorišta pod dirigentskom upravom Ane Zorane Brajović.

Repetitori Baleta: Ana Pavlović Pešić, Bahram Juldašev, Tamara Ivanović, Dalija Imanić, Marija Bajčetić, Paša Musić, Marija Vještica

Kostime je kreirala Božana Jovanović, a scenografiju Boris Maksimović.

Predstava je premijerno izvedena 27. juna 1991. godine.

Sledeća izvođenja zakazana su za 6. i 13. jun.

U ponedeljak 6. juna u glavnim ulogama nastupiće Tatjana Tatić (Žizela), Jovan Veselinović (Albert), Ada Raspor (Mirta), Margarita Čeromuhina, Randol Betankourt (Pas de deux) i Rafaele Diliđente (Hilarion).

Nedelju dana kasnije, 13. juna, u podeli će biti Sofija Matjušenskaja (Žizela), Jegor Burba (Albert), Milica Jević Drndarević (Mirta), Ada Raspor, Rafaele Diliđente (Pas de deux) i Miloš Živanović (Hilarion).

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter i LinkendIn nalogu

 

 

 




Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Festivala nauke

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .