Kultura Vizuelna Umetnost

Mala galerija ULUPUDS: Izložba Jovane Puzović „Četiri DELA jedan krug“

MediaSfera

 

 

Na dan pobede u Maloj galeriji ULUPUDS-a otvorena je izložba „Četri DELA jedan krug“ Jovane Puzović.




Ovo je priča o mapiranju kružnih tokova Beograda – Novi Beograd, Slavija, Autokomanda i Bogoslovija,  koristeći poznate tehnike umetničke grupe Situacionistička internacionala (SI) koja je delala u Francuskoj 60’tih godina.

Kružni tokovi su „živi krugovi“ koji utiču na ritam grada.

Ulica je mesto gde ljudi najviše mogu da nauče o životu.

Oko nas nalaze se znaci koji nam signaliziraju mogućnost životnog usmeravanja. Prepoznati pravi signal može nam doneti preokret u životu. Izložba suštinski teži da podstakne um posmatrača i probudi novo u njemu.

Mape su napravljene od odevnih predmeta, prva od pantalona, druga od prsluka, treća od rukava, četvrta od suknje, jer odevni predmet pre svega se stvara iz želje za pripovedanjem. Sveukupno one govore o prisutnosti ljudi i njihovom uticaju na grad.

Mi smo šetači na našim ulicama i čuvari istih.

Čuvajmo naša nasleđa!

Kroz ovaj rad, želim  da prenesem ljubav prema svom gradu, poručuje Jovana Puzović.

Jovana Puzović

Rođena u Beogradu. Završila je Srednju školu za dizajn u odseku Ambalaža. Diplomirani je kostimograf scenske i svremene odeće. Master studije završava na Fakultetu za medije i komunikaciju, smer “Digitalna umetnost i novi mediji“. Članica je ULUPUDS-a od 2011. godine.

Zadnjih deset godina se bavi istraživanjem čoveka i njegove psihe. Tema koju prožima kroz svoj rad je transformacija sa kojom teži da utiče na posmatrača.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter i LinkendIn nalogu

 

 

 

 




Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Nedogled

KLEOS

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .