Film / TV

Novi komični zapleti u najnovijim epizodama hit serije Složna braća-The Next Đeneration

MediaSfera

 

 

U nedelji za nama imali smo priliku da gledamo nove zaplete i duhovita i neslavna razrešenja potencijalno unosnih biznis planova, za mutan posao uvek spremnih junaka čuvene kafane Složna Braća.




Komične i nespretne eskapade posetilaca kafane na koti 0.97 i dalje su u centru zbivanja, pa se tako sada radi uspešne prodaje lošeg deterdženta plasiraju neistine oko njegove efikasnosti protiv novog virusa, koji se onda mešetarski uvozi u zemlju i volšebno nestaje. Kafana je naravski i dalje mesto poslovično „briljantnih“ ideja, među kojima se našla i ona o uvozu lekova iz Leverkuzena od strane srpske strane, koju pripadnici hrvatskog dela svim silama sabotiraju. Tu je i pokušaj trgovine umetninama, pa tako i borba za jednom skupocenom tajlandskom vazom na veliku žalost svih aktera, završava neuspehom.

Marko Gvero koji tumači lik Kemice, naslednika i novog domaćina kafane Složna braća, izjavio je da mu je vrlo drago zbog činjenice da je druga sezona serije prošla ovako zapaženo i da je po svemu sudeći veoma gledana. Dodao je da mu je kao glumcu imponovala i radovala ga mogućnost da igra i učestvuje u nečemu što ima status „kultnog“ pa je samim tim i izazov bio veći. „Jedini je problem što smo na nastavak čekali skoro trideset godina“, istakao je Gvero.

Nova sezona serije Složna Braća The Next Đeneration počela je sa emitovanjem 4. januara na Superstar kanalu i prikazivaće se radnim danima od ponedeljka do četvrtka od 21h, a od 8. januara emituje se i na Prvoj TV i to svake subote i nedelje od 20 časova.

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter i LinkendIn nalogu

 




NAŠA IZDANJA

GoetheFEST

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .