Primenjena umetnost

Izložba ULUPUDS-ove sekcije za tekstil i savremeno odevanje TISO 07

MediaSfera

 

TISO 07

Muzej primenjene umetnosti

Sekcija za tekstil i savremeno odevanje ( Slađana Milojević, predsednica Sekcije TISO  063-822-5010 )

29.12..2021. – 20.1..2022.

 

 

Sekcija za tekstil i savremeno odevanje ULUPUDS-a organizuje izložbu TISO 07 na kojoj će se predstaviti najznačajnija ostvarenja članova TISO sekcije iz oblasti mode, tekstila i aksesoara nastala u prethodne četiri godine, a sama izložba kao takva opstaje već 28 godina.




Izložba će se održati u periodu od 29.12..2021. do 20.1.2022. godine u prostorijama Muzeja Primenjene umetnosti, sa kojim sekcija TISO saradjuje dugi niz godina i sa svakom postavkom još više učvršćuje tu saradnju.

Na izložbi učestvuje 45 izlagača različitih generacijskih doba, estetskog i likovnog senzibiliteta, kao i različitih umetničkih koncepcija, predstavljajući svoja kreativna ostvarenja u domenu mode, tekstila i aksesoara. Predstavljeni eksponati odišu autentičnošću ideja, individualnošću i autorskim pečatom svakog izlagača.

TISO 07

Nakon izuzetno dobro posećenih izložbi  ( Eksperimentom do,  Bijenale tapiserije, Aksesoar  i  Prenesi dalјe ) u  beogradskim galerijama ( Manakova kuća, Dom vojske Srbije i  galerija Singidunum ) za veliko finale u 2021.godine, Sekcija za tekstil i savremeno odevanje ULUPUDS-a je ostavila jednu od najznačajniih postavki koje uspešno organizuje svake četvrte godine preko tri decenije. Idealan prostor za izložbu TISO 07 na kojoj učestvuje 45 izlagača je Muzej primenjene umetnosti , koji se i ovoga puta pokazao kao sjajan domaćin.

Kao i predhodnih godina, autori se predstavlјaju sa najreprezentativnijim radovima koji su nastali u poslednje četiri godine. Cela postavka je podelјena u nekoliko celina u kojima se ogleda sva raskoš ideja, smelih kombinacija materijala i formi i savršenih tehničkih realizacija u izvedbi naših talentovanih i inventivnih kolega.

Prvi  segment  čine eksponati ( zidne,podne i ambijentalne instalacije,tapiserije i objekti ) koji svedoče o neograničenoj kreativnosti  stvaralaca  ( A. Bogićević, D. Milošević, J.Babić-Kočović,L.Županjevac-Nikolić, S.Milojević, N.Krstić, S.Samardžić-Čočo, S.Pešić-Rančić,Z.Antonić, O.Milunović, A.Pulai, D.Dražović-Ilić,M.Gecić, Z.Cvetković, M.Bramasole,M.Marinković,N.Pavlović-Vuković, Sonja Rosić i D.Nјegovan-Ilić ).

Prepoznatlјive autorske rukopise umetnika koji imaju značajno mesto na domaćoj i internacionalnoj modnoj sceni ( D.Momčilović, D.Nikolajević, Lj.Majkić,M.Mićanović i  I.Ličina) i  kreacije mladih kolega ( I. Najdanović, L.Bognar i J.Puzović,) vidimo u unikatnim odevnim predmetima. Aksesoari ( torbe, cipele, ešarpe,kape,nakit,šalovi… ) čine značajan deo ovogodišnje postavke čineći je bogatijom i raznovrsnijom ( S.Sinđelić, V.Antonijević, L.Jovanović, D.Đurić, S.Krejić, A.Takač, M.Sarić, S.Nešković, A.Cvijanović, D.Macura, M.Đokić, S.Crnoglavac, S.Antić i  J.Golubović )

Moderne tehnologije, digitalni printovi i novi pristupi na polјu ove grane primenjene umetnosti , sve više pronalaze svoje mesto na našim izložbama, idući u korak sa savremenim tendencijama ( D. Kuprešanin, C.Šebez, L.Vujović i M. Nedelјković-Davidovac).

Ovakve postavke su podjednako značajne za umetnike koji se predstavlјaju svojim najnovijim ostvarenjima i za publiku koja na jednom mestu može da uživa u preseku savremene umetničke domaće scene u oblasti tekstila.

Maja Škalјac-Stanošević, istoričarka umetnosti

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter i LinkendIn nalogu

 

 



NAŠA IZDANJA

28. Palić Film Festiva

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .