Film / TV

Počinje Evropski filmski maraton u Beogradu, Subotici i Novom Sadu

MediaSfera

 

 

U nedelju, 14. novembra, u Bioskopu Eurocinema u Subotici, Bioskopu Fontana u Beogradu i Bioskopu Kulturnog centra Novi Sad, publika će moći besplatno da pogleda osam filmova u okviru Evropskog filmskog maratona: „Najbolje godine“, „Izbrisana istorija“, „Osinja mreža“, „Telo Hristovo“, „Znoj“, „Još jedna tura“, „Pogrešan korak“ i „Vampir“.




Program će u 10 časova otvoriti ostvarenje „Najbolje godine“ reditelja Gabrielea Muccina, priča o Italiji, od osamdesetih godina do danas, ispričana kroz živote četvoro prijatelja. U 12h je na programu film „Izbrisana istorija“ (Benoît Delépine, Gustave Kervern), u kome u provincijskom predgrađu, tri suseda sustižu nove tehnologije i društveni mediji. Triler „Osinja mreža“ (Olivier Assayas), koji je na programu u 14h, dočarava Havanu ranih devedesetih, a „Telo hristovo“ (16h) reditelja Jana Komase je priča o dvadesetogodišnjaku koji doživljava duhovnu transformaciju u pritvoru za mlade. Od 18 časova na programu je drama „Znoj“ Magnusa fon Horna, koja približava gledaocima unutrašnji život influenserke i fitnes instruktorke Silvije Zajec. Oskarom nagrađeno ostvarenje „Još jedna tura“ Thomasa Vinterberga na programu je od 20 časova, a u 22 časa publika će moći da gleda film „Pogrešan korak“ Davida Victorija, u kome nakon smrti oca koji ga je negovao, glavni junak Dani odluči da je vreme da se vrati svom životu. Konačno, u ponoć će publika moći da pogleda najnoviji domaći horor „Vampir“ reditelja Branka Tomovića. U ovom filmu čovek iz Londona dolazi u malo udaljeno selo u Srbiji da se brine o groblju.

Evropski filmski maraton je deo novog projekta „European films for next generation“ u okviru Europa Cinemas programa Collaborate to Innovate finansiranog od strane Kreativne evrope, koji se realizuje sa ciljem kreiranja održivog modela za privlačenje mlade publike i promociju evropskog filma.

Projekat „European film for next generation“ kreiran je sa ciljem uspostavljanja snažne mreže bioskopa, u cilju stvaranja održivog modela za privlačenje mlade publike i promociju evropskog filma kroz edukativne aktivnosti. Jedna od četiri ključne aktivnosti je stvaranje zajedničke marketing strategije i realizacije marketinške kampanje čija će ciljna grupa biti mladi, sa ciljem stvaranja svesti o raznovrsnosti i kvalitetu evropske kinematografije. U sklopu ove aktivnosti organizuje se “Evropski filmski maraton” 14. novembra 2021. godine simultano u Subotici, Beogradu i Novom Sadu.

Takođe, jedan od fokusa projekta je organizovanje specijalnih projekcija evropskih dečijih igranih filmova za starije osnovce uz uvodno predavanje stručnjaka iz oblasti filma u tri bioskopa partnera na projektu. U okviru projekta biće organizovane i specijalne projekcije evropskih dokumentarnih  filmova za srednjoškolce, uz uvodno predavanje stručnjaka iz oblasti filma u tri bioskopa partnera na projektu. Kao četvrta ključna aktivnost, u planu je i organizovanje dvodnevnog trening seminara za članove projektnog tima kao i za nastavno osoblje osnovnih i srednjih škola.

Partneri na projektu su Bioskop Eurocinema iz Subotice, Bioskop Fontana iz Beograda, i Bioskop Kulturnog centra Novi Sad.

 

 



NAŠA IZDANJA

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .