Kultura Muzika

Aleksandar Madžar izveo maestralan koncert na BEMUS-u

fotograf-Belkisa-Abdulovic

MediaSfera

 

Foto: Belkisa Abdulović

 

Naš proslavljeni pijanista Aleksandar Madžar izveo je izuzetan koncert na BEMUS-u u sredu 10. novembra 2021. pred punom dvoranom Kolarčeve zadužbine. Priredio je prvi od osam planiranih koncerata posvećenih svim Betovenovim sonatama.




Na programu su bile Betovenove kompozicije: Sonata za klavir br. 1 u F molu, op. 2, br. 1; Sonata za klavir br. 2 u A duru, op. 2, br. 2; Sonata za klavir br. 3 u C duru, op. 2, br. 3 i 33 varijacije na valcer Antona Dijabelija, op. 120.

Publika je uživala u Madžarevoj vituoznosti, a za njega se sa razlogom smatra da je jedan od najboljih pijanista današnjice u svetskim razmerama.

Pijanista Aleksandar Madžar rođen je u Beogradu 1968. godine. Počeo je da uči klavir kod Gordane Malinović, a studirao je u Novom Sadu, Beogradu, Moskvi i Briselu. Dobitnik je nagrada na velikim međunarodnim takmičenjima u Ženevi, Lidsu, Bolcanu (Feručo Buzoni) i Milanu (Umberto Mikeli). Debitovao je sa Berlinskom filharmonijom pod upravom maestra Ivana Fišera, 1990. godine.

Redovno nastupa širom Evrope, posvećujući podjednaku pažnju resitalima, nastupima sa orkestrima i kamernom muziciranju. Takođe je nastupao na turnejama po Severnoj i Južnoj Americi, Južnoj Africi i na Dalekom Istoku. Aleksandar Madžar je profesor na Kraljevskom flamanskom konzervatorijumu u Briselu i na visokoj školi za muziku i pozorište u Hamburgu.

 

 

 



Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

22. Beogradski festival igre

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .