Muzika

Rahlin i Mekerlevi poslali pozdrav publici u Srbiji pred koncert na Kolarcu

MediaSfera

 

 

Proslavljeni muzičar Julian Rahlin zajedno sa svoijom suprugom Sarom Mekerlevi poslao je video pozdrav publici u Srbiji pred koncert koji će održati 12.oktobra u 20 časova u Zadužbini Ilije M. Kolarca.




U video poruci najavljeno je i da će na sceni Kolarca nastupiti za klavirom i Rahlinova majka, litvanska pijanistkinja Sofia Rahllina. Na programu će se naći kompozicije Mocarta, Bartoka, Vjenjavskog, Pendereckog i Prokofjeva. Ulaznice po ceni od 1000 i 1500 dinara se mogu nabaviti na blagajni Kolarca. Organizator koncerta je Centar beogradskih festivala – CEBEF.

 Da podsetimo, Julian Rahlin, poreklom iz Litvanije, jedna je od najpoznatijih umetničkih ličnosti našeg vremena. U svojoj karijeri dugoj preko 30 godina, višestruki interesi i talenti odveli su Rahlina širom sveta kao dirigenta, soliste, izvođača, kamernog muzičara, predavača i umetničkog direktora. Kao violinista, Rahlin je scenu delio sa skoro svim većim orkestrima i dirigentima. Njegovi nastupi oduševili su publiku širom sveta, a njegove energične i emotivne interpretacije postavile su ga na čelo klasične muzike. Instrumenti na kojima Rahlin svira su violina Stradivari „ex Liebig“, iz 1704. godine i viola Lorenco Storioni iz 1785. godine.

 Sarah Mekelrevi jedna je od retkih muzičara podjednako virtuoznih na oba instrumenta, violini i violi. Nastupala je kao solista u sezoni 2021/22 sa  Helsinškom filharmonijom, Praškom filharmonijom, Varšavskom filharmonijom i Kraljevskom Liverpulskom filharmonijom. Ona je osnivač nagrađivanog Linden gudačkog kvarteta, trenutno je jedan od najtraženijih muzičara u Evropi, Aziji i Severnoj Americi. Mekelrevi  svira na violini Ferdinando Galjano iz 1791. godine i violi Lorenco Storioni iz 1785. godine. 

 

 




Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

22. Beogradski festival igre

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .