Pozorište

Oprera „Orfej i Euridika“ 6. i 7. oktobra u novim podelama

MediaSfera

 

 

 

Opera Kristofa Vilibalda Gluka „Orfej i Euridika“ u režiji Aleksandra Nikolića biće izvedena u sredu 6. i petak, 8. oktobra na Velikoj sceni (20.00 č) sa novom solističkom podelom.




Reč je o najnovijoj operskoj produkciji naše kuće, čija je premijera održana 23. juna ove godine, a kojom će prvi put dirigovati Zorica Mitev Vojnović.

Delo je zasnovano na mitu o Orfeju i Euridiki, priči koja govori o lјubavi i gubitku, ali i o tome koliko je neko spreman da se žrtvuje za svoju lјubav.

U postavci Aleksandra Nikolića, Orfej, kao harizmatični individualac, veoma liči na lјude savremenog sveta, on odbija da prihvati i razume prirodne procese kao što su život i smrt, čak uspeva i da ih prevaziđe. Ta pobeda deluje kao trijumf lјudske snage i na početku budi optimizam…

U sredu (6.10.) će premijerno u ulozi Euridike nastupiti Nevena Bridžen, a u ulozi Amora Nevena Đoković, dok će ulogu Orfeja tumačiti kao i na premijeri Aleksandra Angelov.

Dva dana kasnije (8.10.) publika će premijerno u naslovnim rolama čuti Ljubicu Vraneš  u ulozi Orfeja i Isidoru Stevanović  kao Euridikau, dok će ulogu Amora tumačiti Sofija Pižurica kao i na premijeri i prvoj reprizi.

Učestvuju Hor, Orkestar i Balet Narodnog pozorišta.

Scenografiju je uradila Dunja Kostić, a kostime Katarina Grčić Nikolić.Koreograf Aleksandar Ilić.

Ovo je tek druga postavka tog operskog remek-dela klasične lepote i odmerenosti u Narodnom pozorištu u Beogradu.

Opera „Orfej i Euridika” prvi put premijerno je izvedena u nacionalnom teatru 12. decembra 1959. godine, pod dirigentskom upravom Oskara Danona, u režiji i koreografiji Ani Radošević, a u podeli su bile Biserka Cvejić (Orfej), Dobrila Bogošević (Euridika) i Sofija Janković (Amor).

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter i LinkendIn nalogu



Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

22. Beogradski festival igre

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .