Lifestyle

Belgrade Business Run 2021. – Nekada radničke igre danas najveći tim bilding događaj u Srbiji

MediaSfera

 

 

Više od 3700 zaposlenih iz 230 kompanija na ovogodišnjem najvećem tim building događaju u zemlji

 

 U organizaciji Beogradskog trkačkog kluba i Atletskog saveza Beograda na platou iza sedišta kompanije Belgrade Waterfront u Karađorđevoj 48, u četvrtak 30. septembra od 20 časova biće održana poslovna trka Belgrade Business Run. 




Pod sloganom Novi optimizam serija poslovnih trka Serbia Business Run kao najveći tim bilding i sportsko-kompanijski događaj u zemlji se vratila u gradove Srbije. Nakon trka u Novom Sadu, Nišu i Subotici, priliku da brane boje svojih kompanija imaće i zaposleni iz Beograda.

Veroljub Zmijanac, direktor serije poslovnih trka o septembru kao mesecu biznis trka i povratku na staze je izjavio: “Istorija nam pokazuje da posle velikih nedaća, kao npr. pandemija kolere u Francuskoj 1830, nastaje pravi boom u ekonomiji, ali i spremnosti ljudi da preuzimaju rizik. Želimo da budemo predvodnik Novog optimizma, talasa posle pandemije Covid-19 u kojem su zaposleni u centru napora svake kompanije da se obezbedi veće blagostanje i bolje mentalno zdravlje“.

Ovogodišnja trka će zaposlenima poslužiti za druženje na otvorenom, gde će u opuštenoj atmosferi, posle napornog radnog dana provesti kvalitetno vreme sa svojim kolegama.

I ove godine zaposlene očekuje bogat startni paket, a nakon istrčanih ili ishodanih 5k biće održana After Work & Run žurka, bespllatna i otvorena za sve građane. Kompanije i njihovi zaposleni se takmiče u sledećim kategorijama: Najbrži tim (najbolje zbirno vreme prva tri trkača u timu), NajFIT kompanija – kompanija sa najviše trkača, Najbrži kolega i Najbrža koleginica. Najbolje očekuju pehari kao i robne nagrade partnera.

Tokom 2019. Serbia Business Run serija je zajedno sa Divac Fondacijom omogućila 10 stipendija za dalje školovanje talentovanih srednjoškolaca iz socijalno ugroženih porodica. Svaka kompanija koja i ove godine odluči da donira stipendije imaće jedinstven VIP status na trkama u okviru DIVAC CHARITY ZONE, koja uključuje brojne pogodnosti za kompanijski tim na trci. Više o humanitarnom karakteru trke možete videti na linku:  http://www.serbiabusinessrun.com/charity/

Trka će biti organizovana u skladu sa preporukama kriznog štaba u cilju prevencije širenja zaraze virusa Covid 19.

Serbia Business Run tradicionalno podržavaju kompanije kojima je aktivnost zaposlenih jedna od suštinskih vrednosti, ove godine to su Sberbanka, HTEC, Intersport, Knjaz Miloš i Haineken. Domaćin trke je Belgrade Waterfront.

Svaka od kompanija, pored toga što je stala iza događaja, njemu direktno i doprinosi. Na štandovima kompanije HTEC Group, posetioci i predstavnici medija će moći da se upoznaju sa Humeds rešenjem koje je razvila kompanija HTEC u saradnji sa najboljim srpskim kardiolozima. Humeds je pionirski razvijena tehnologija koja pomera granice telemedicine. Ovo sofisticirano rešenje pored uređaja za praktično snimanje EKG signala bez dodatne pripreme pacijenta, omogućava i analizu signala na licu mesta putem veštačke inteligencije, kao i brzu i preciznu dijagnozu srčanih aritmija kojoj korisnik pristupa putem mobilne aplikacije. Uređaj spašava zivote, pošto primećuje aritmije gde god se pacijent nalazio, bez posete kardiologu, i koristi se u svrhu prevencije smrtnih ishoda.

Na prethodnim trkama u Novom Sadu, Nišu i Subotici, ovaj uređaj je izazvao veliko interesovanje posetilaca trke i trkača, a kompanija HTEC Group će i beogradskoj publici omogućiti da testiraju otkucaje svog srca i dobiju izveštaj o njegovom radu.

Sberbanka obezbedila je trkački kafe na licu mesta sa osveženjima i stonim fudbaloom, Intersport će aktivirati učesnike zanimljivim kvizom uz lepe nagrade.

Sve informacije nalaze se na sajtu trke http://www.serbiabusinessrun.com/

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter i LinkendIn nalogu



Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Nedogled

KLEOS

GoetheFEST 2024

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .