Književnost Kultura

Novi triler baziran na detaljima haških spisa – Srpska krv

MediaSfera

 

 

Piscu, Đorđu Vlajiću (1969) je „Srpska krv“ – treća knjiga. Nedavno je objavlјena u izdanju Liberlenda („Liberland”). Autor kaže da je akcione romane počeo da piše iznerviran činjenicom da su u filmovima istog žanra, a stranih produkcija – loši momci obavezno Srbi. Makar jedan po filmu.




„Srpska krv“ je triler baziran na detalјima iz haških spisa. Zaplet je, najblaže rečeno, intrigantan: poslednjih dvadeset godina misteriozno nestaju lјudi sa juga Srbije. Nema jasnog pravila: nestaju žene, muškarci, deca. Misterija će dobiti na težini kada budu pronađeni leševi bez kapi krvi. Nova sekta? Vampiri? Monstruozni ogledi na jugu Srbije? Šta povezuje London, Vatikan, Vašington, Nigeriju i Beograd? Kakvu ulogu ima Mosad, a kakvu CIA? U kom pravcu otiče i kome je namenjena srpska krv?

Djordje-Vlajic-Srpska-krv.jpg

Treba vaerovati da će Vlajićev izuzetno napet i zanimlјiv triler ostati samo odličan scenario za budući film i da će biti izuzetak od pravila po kojem su književnici često  prozorlјivi, pa u svojim delima nagoveštavaju budućnost koja se, ne retko, upravo tako odvija.

Đorđe Vlajić

Radi u Japanskoj ambasadi i član je Udruženja književnika Srbije. Otac je troje dece, a osim „biblije“ za odvikavanje od pušenja, autor je i akcionog romana „Još jedno lice u gomili“ („Vukotić Medija“). Školovao se u Srbiji i Engleskoj. Voli Šekspira i borilačke veštine. Prvi je naše MMA borce predstavio svetu. Do šampionskih titula.

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter i LinkendIn nalogu




NAŠA IZDANJA

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .