Književnost Kultura

Nova predstavljanja Maje Herman Sekulić u svetu

MediaSfera

 

 

Pesnikinja Maja Herman Sekulic pozvana je po drugi put da učestvuje na prestižnom Svetskom kongresu pesnika, koji se ove godine održava od 20-24.9. u Budimpešti. Prethodni Kongres održan je 2019 u Odiši, Indija, a ove godine pozvana je kao gost predsednika Kongresa, uglednog mađarskog pesnika i potpredsednika mađarskog PEN-a – Ištvana Turcija.




Zbog mnogih svetskih priznanja imenovana je od strane značajnih svetskih organizacija, pa i ogranka UN za ljudska prava, za ambasadora poezije, književnosti, kulture i dobre volje, kao i za svetsku ikonu poezije, pa je neki zovu “Đoković naše literature.”

Pored poziva na svetski kongres u Mađarskoj, početkom avgusta poezija Maje Herman Sekulić uvrštena je u svetsku antologiju “Ne mogu da dišem” posvećenu temi društvene pravde koju je na engleskom uredio afrički pesnik Kristofer Okemva u izdanju međunarodnog pesničkog Festivala Kistreč, a Upravo je predstavljena u zvaničnoj kineskoj “Pesničkoj kolekciji” sa 86 pesnika iz celog sveta u izboru i prevodu kineskog pesnika Džejmsa Tiana.

Pored svoje poezije objavila je na engleskom, po pozivu autora, predgovor za  knjigu-poemu “Prva Imperija”, uvaženog indijskog pesnika i urednika dr Džernail Ananada, kao i za knjigu mlade indijske pesnikinje Minakši Gosvami, a uskoro se u izdanju Galerije i Fondacije Barilli iz Požarevca sprema izdanje njenog najnovijeg romana “Devet života Milene Pavlović Barili” u prevodu na engleski.

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter i LinkendIn nalogu

 

NAŠA IZDANJA

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .