Film / TV Kultura

Pozitivne kritike svetskih medija za film „Nebesa”

MediaSfera

 

 

 

 

Nakon svetske premijere 5. avgusta, na festivalu u švajcarskom gradu Lokarno, najnoviji film Srđana Dragojevića „Nebesa” privukao je pažnju mnogih stranih fimskih sajtova i portala, saopštio je Filmski centar Srbije, a preneo Tanjug.

 

 

Novinar Leo Baraklou iz „Varajetija” je u intervjuu sa Dragojevićem istakao da je reditelj kroz tri priče o čudima na satiričan način prikazao život u Istočnoj Evropi, pri čemu je prizvao grotesknu viziju bivših komunističkih zemalja nakon njihovog pomeranja ka kapitalizmu.

Na sajtu „ICS film”, umetnički dometi autora se porede sa režijama legendarnog Pjera Paola Pazolinija, konkretno sa njegovom „Trilogijom života”.

„Postkomunističko okruženje daje nepogrešiv politički podtekst svim pričama, s tim da za uživanje u filmu nije potrebno mnogo predznanja o novijoj istočnoevropskoj istoriji”, piše na ovom sajtu.

Sajt „Le Temps” posebno je pohvalio prvi segment filma, dok je Vladan Petković na sajtu „Cineuropa” istakao visok kvalitet izrade, talenat i nadahnuće filma.

Film „Nebesa” ispričan je kroz tri priče koje se protežu tokom tri decenije (1993, 2001, 2026) i istražuje uticaj čuda na savremeno društvo. Srpsku premijeru imaće 25. avgusta, na zatvaranju 4. izdanja Dunav film festa u Smederevu. Uloge su poverene Srđanu Žiki Todoroviću, Goranu i Bojanu Navojec, Milošu Timotijeviću, Anđelki Prpić, Neli Mihajlović i drugima.

 

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Nedogled

KLEOS

GoetheFEST 2024

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .