Fenomeni

Virtuelna Gucci tašna prodata je po većoj ceni od stvarne

MediaSfera

 

 

U medijima je odjeknula vest da je u računarskoj igri Roblox prodata virtuelna tašna Gucci Dionisus – i skuplja je od stvarne.




U butiku italijanskog brenda takav model košta 3.400 dolara, a elektronska kopija je koštala 4.115 dolara. U isto vreme, za razliku od NFT-a, koji su jedinstveni, takva kupovina nema nikakvu vrednost izvan igre Roblox – i ne može se preprodati.

Šta je onda razlog tako visoke cene?

Prvo, ekskluzivnost. Kao što su primetili autori portala The Fashion Law, lansiranje virtuelne tašne dogodilo se u okviru ekskluzivnog dvonedeljnog događaja „Gucci Garden Experience“, koji je organizovao Gucci u saradnji sa Robloxom.

Tašna je bila dostupna za kupovinu samo jedan sat 17. maja i još jedan sat 18. maja – manje od bilo kog ograničenog dizajnerskog komada. Pored toga, kao što je nekoliko korisnika Twittera objasnilo, igrači Roblox-a su veoma važni zbog svoje reputacije i statusa u igri – pa su spremni da potroše mnogo novca na takve simbole, čak iako nemaju vrednost van igrice.

Izvor:.Harpers Bazaar




Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .