Film / TV

Premijera filma „Beskućnik Dendi” u bioskopu Balkan

MediaSfera

 

Foto: Miloš Banjalić

 

 

Dokumentarni film „Beskućnik Dendi” reditelja Jugoslava Nikolića premijerno je prikazan u petak, 14. maja u bioskopu Balkan. U ovom filmu umetnik Nikola Vranić priča o svom životu pre nego što je završio na ulici, kao i o tome kako je postao beskućnik. Zbog velikog interesovanja publike, iste večeri održana je i dodatna projekcija filma.




Nikola Vranić je o ovom filmu i saradnji sa NIkolićem rekao: „Bio sam malo rezervisan, jer je to ipak moj intimni deo življenja. Samim tim nisam to hteo da delim sa drugima, jer nije nimalo prijatna priča. A u ovo vreme u kojem živimo, još crnila nije potrebno. Na kraju smo se ipak dogovorili da to uradimo, uzevši u obzir da ima još ljudi poput mene. Samim tim će, valjda, film doprineti da se malo pobudi svest kod gledalaca”.

Reditelj Jugoslav Nikolić je o svom dokumentarnom ostvarenju prethodno izjavio: „Film sam nazvao “Beskućnik dendi”, jer je Nikola na ulici uglavnom besprekorno odeven sa počešljanom bradom. Ljudi ga mogu sresti u sakou ili kaputu, a dešava se da spava po haustorima ili, kada ima sreće, dan dva kod prijatelja. Kada ljudi vide Nikolu kako sa ispruženom rukom u kojoj je kapa, prvo pomisle da je neki gospodin zastao da se odmori. Nikola jednostavno ne ume da prosi”.

„Beskućnik Dendi” je sniman aprila 2020. i februara 2021. godine. Na filmu su radili snimatelji Miloš Banjalić i Jugoslav Nikolić, za montažu je bio zadužen Ivan Nedeljković, dok muziku potpisuje DJ Willy.




Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .