Lifestyle

Poljoprivredna komora Beča razvila novi brend

MediaSfera

 

 

Poljoprivredna komora Beča je razvila novi lokalni brend „Gradska žetva Beča“ (nem. Stadternte Wien) i nedavno ga predstavila javnosti u skupštini grada. Zahvaljujući novom brendu poljoprivredni proizvodi visokog kvaliteta i bečkog porekla će sada biti prepoznatljivi.




Gradska žetva Beča“ se zasniva na državno priznatim sertifikatima o kontroli kvaliteta i porekla. Novim brendom mogu da budu označeni samo proizvodi koji su uzgajani na bečkom zemljištu.

Beč ima 645 poljoprivrednih gazdinstava. Od 5.700 hektara bečkog obradivog zemljišta 4.300 hektara su oranice. Proizvodnja povrća se prostire na 543 hektara, dok se bečko vino proizvodi na 637 hektara. U okviru 207 uglavnom porodičnih gazdinstava proizvodi se 40 različitih sorti povrća. Najzastupljenije kulture su paradajz, krastavac i paprika. Sa 29.270 tona ubranih krastavaca u 2019. godini Beč pokriva 65,3 odsto proizvodnje krastavaca u Austriji.

„Novi regionalni brend će olakšati održivu kupovinu za sve Bečlije“, izjavio je Mihael Ludvig, gradonačelnik Beča. „Zahvaljujući kratkim linijama transporta lokalni proizvodi daju značajan doprinos zaštiti klime. Raznovrsni proizvodi, od povrća do vina i piva, koji se proizvde na području grada, stižu sveži na sto“, objašnjava Jirgen Černohorski, član gradskog veća zadužen za klimu.

Od 1978. godine grad Beč je počeo da organizuje sva poljoprivredna gazdinstva kao ekološka. Danas raspolaže sa 1.700 hektara ekološki obradivog zemljišta.




Dodaj komentar

Click here to post a comment

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .