MediaSfera
Pošta Srbije objavila je danas da se i ove godine takmiči, sa poštanskim operatorima iz cele Evrope, na izboru za najlepšu marku izdanja EVROPA 2021, na temu ugroženih nacionalnih divljih vrsta, ovoga puta sa markom na kojoj je slika stepskog sokola.
Onlajn glasanje publike počelo je 9. maja, a svi zainteresovani mogu da glasaju za marku koja im se dopada do 9. septembra na linku http://www.posteurop.org/europa2021, navedeno je u saopštenju.
Kako je precizirano, Pošta Srbije učestvuje sa markom „Stepski soko“ (Falco cherrug) nominalne vrednosti 30 dinara, izdanja koje se sutra pušta u opticaj.
Svake godine u svom programu Pošta Srbije ima specijalno izdanje prigodnih poštanskih maraka Evropa, koje se radi pod pokroviteljstvom Asocijacije javnih poštanskih operatora – PostEvropa, koja svake godine zadaje temu emisije i sprovodi takmičenje za najlepšu marku.
Od 2007. godine, uvodjenjem onlajn glasanja, uz proglašenje pobednika po oceni stručnog žirija, bira se i najlepša marka po glasovima publike.
Prigodno izdanje EVROPA Pošte Srbije – Ugrožene nacionalne divlje vrste, sa dve marke u tabacima od osam maraka sa vinjetom u sredini, jednim prigodnim kovertom prvog dana i prigodnim žigom, izlazi 12. maja, a ima za motive strogo zaštićene vrste u Srbiji – stepskog sokola (Falco cherrug) i ušatu ševu (Eremophila alpestris).
Stručnu saradnju na izradi marke pružio je Marko Raković iz Prirodnjačkog muzeja u Beogradu, dok je umetnička realizacija izdanja delo Marije Vlahović, kreatorke maraka Pošte Srbije, navedeno je u saopštenju.
Izvor: Beta
Dodaj komentar