MediaSfera
Video „Hejt Sloveni“, u kom se pojavljuju Hristina Popović, Goran Bogdan i Severina, deo je kampanje protiv govora mržnje koju je pokrenuo magazin Buka iz Banjaluke.
Glavni i odgovorni urednik Buke Aleksandar Trifunović kaže za N1 da je za 24 sata ovaj video pogledalo dva miliona ljudi i da je mnogo pozitivnih komantara i pohvala.
Bosanskohercegovački magazin Buka na svom jutjub kanalu objavio je u subotu, 10. aprila video “Hejt, SLOVEni, još ste živi?”. Video je sastavni deo Kampanje protiv govora mržnje koju Buka realizuje proteklih meseci.
„Nit vodilja kampanje je pozdrav ‘Hej, Sloveni’, koji smo prekrstili u ‘HEJT, SLOVEni’, jer je mržnja, izgleda, postala najnormalnija stvar, kao i ‘dobar dan’. Video pokazuje koliko smo oguglali na govor mržnje, a znamo koliko je to opasno i kakve sve zastrašujuće posljedice može imati“, kazao je glavni i odgovorni urednik Buke Aleksandar Trifunović.
Spot je napisao i režirao proslavljeni filmski režiser Predrag Ličina, a glavne uloge igraju Hristina Popović, Severina i Goran Bogdan.
Glavni slogan kampanje „Hejt, SLOVEni, još ste živi?“ ima i kratku animaciju. Idejni kreator slogana takođe je Predrag Peđa Ličina, autor zombie komedije „Poslednji Srbin u Hrvatskoj“.
Kroz razgovor kupaca i zaposlenih u jednom supermarketu, video pokazuje koliko smo oguglali na govor mržnje.
Na pitanje N1 da li se onda pokazalo da je „budala ipak manje, ali da su glasniji“, urednik Buke kaže: „Upravo to, i mi moramo da izađemo iz sfere anonimnosti i autizma ličnog, ne možemo živeti u tim svojim malim svetovima, gde mislimo da u njima funkcionišemo bezbedno, u staklenom zvonu. Jer nas zapljuskuju vesti sa svih strana, a svim tim brutalnim nasiljima prethodio je govor mržnje. On se ne sme ignorisati, mora se reći da nismo za govor mržnje jasno i glasno“.
Mogu tebe da ne interesuju te „budale“, ali posledice govora mržnje ćeš osetiti kad tad na svojoj koži, dodao je Trifunović.
Dodaj komentar