Film / TV

Nova dimenzija filma u Galeriji Belgrade

MediaSfera

 

 

Cineplexx donosi revolucionarnu IMAX® tehnologiju na domaće tržište

Prva filmska projekcija pred beogradskom publikom održana je krajem 19. veka u bioskopu „Zlatni krst“. Kinematografija je od tada prešla dug i uzbudlјiv put, a kulminacija filmske tehnologije očekuje posetioce najsavremenijeg Cineplexx bioskopa u Galeriji Belgrade, uvodeći ih u IMAX® svet!




 IMAX® je najnaprednija bioskopska tehnologija koja podrazumeva patentirani laserski projektor nove generacije i posebno izrađen zvučni sistem. Impresivne tehničke karakteristike ovog sistema, međutim, ostaju u drugom planu onog trenutka kada na platnu veličine dva teniska terena krenu prve scene blokbastera. Slika je kristalno čista i savršeno oštra, spektar boja je veći nego ikad do sada, a moćan zvuk koji se ravnomerno širi kroz salu zavešće vas tako da pomislite da ste i sami deo uzbudlјivih scena.

Izraženi kontrast doprinosi živopisnosti i dubini kadrova, a svaki zvučni efekat doveden je do savršenstva. Magija IMAX® tehnologije dodatno je naglašena stadionskim rasporedom sedišta, kod kojeg svako mesto omogućava idealan ugao gledanja. Svi filmovi koje će publika moći da gleda u IMAX® sali Cineplexx Galerije Belgrade prilagođeni su novom sistemu.

Baš kao što Galerija Belgrade donosi novu dimenziju šopinga i zabave, tako se i obično filmsko veče u Cineplexx Galerija Belgrade pretvara u provod za pamćenje i događaj koji se prepričava. Iako ćete iz sale izaći opčinjeni, ne zaboravite da skenirate račun za kuplјenu bioskopsku kartu kroz jedinstvenu Galerija Belgrade aplikaciju. Bodove sakuplјene na ovaj način možete da zamenite za vaučer za kupovinu u najvećem ovdašnjem tržnom centru. Posle spektakularnog IMAX® iskustva, vrlo je verovatno da ćete vaučer iskoristiti baš za novu, revolucionarnu bioskopsku avanturu u Cineplexx Galerija Belgrade.




Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

22. Beogradski festival igre

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .