Film / TV

Kliker za biznis – Kako su mladi matematičari napravili revoluciju u zapošljavanju

Foto: Maša Raca

MediaSfera

 

 

KLIKER ZA BIZNIS, svakog petka u 10.30h, RTS 2

Autorka: Smiljana Popov

Kamera: Dragana Udovičić, Vladan Bugarski, Predrag Barbul

Montaža: Bane Krstić

Tekst čitala: Dionisia Barkuzu

Produkcija: Istrajan studio

 

 

Kako su mladi matematičari napravili pravu malu revoluciju u zapošljavanju, ali i pružanju usluga, otkriva nova epizoda emisije “Kliker za biznis”.




Naime, 2013. godine programer Dušan sa drugom počinje da kuje biznis plan: zašto američku ideju o kućnoj pomoćnici koja se naručuje preko sajta ne preneti u Srbiju?

Uradi-zaradi-jpg

Nemate vremena da perete prozore, usisavate, odete na pijacu – sve ove usluge na jednom mestu rešava platforma “URADI ZARADI”, inovativni start ap pomoću kog je deset hiljada ljudi našlo posao, a 300-400 korisnika mesečno tu traži usluge. Saznaćemo  kako kliker mladih matematičara postaje ozbiljan biznis, i to tek kada se timu priključe žene.

YoloBook -jpg

A kako napraviti inovaciju i bum u tradicionalnom biznisu ispričaće nam tim startapa “Yolobook”.

Pre tri godine junaci ove priče, tada studenti, došli su na ideju da izrađuju album sa slikama. Krajnje jednostavno: ljudi preko aplikacije odaberu 48 ili 60 svojih fotografija sa telefona, računara ili sa društvenih mreža, izaberu korice za album i dobiju ga dostavom na svoju adresu. Ugledali su se na slične startape poput Gruv Buka i Četboksa, koji uspešno posluju na svetskom tržištu. Ništa slično u regionu nije postojalo. Danas su na tržištima širom regiona.

Serijal je pod pokroviteljstvom Ministarstva za inovacije i tehnološki razvoj




Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Nedogled

KLEOS

GoetheFEST 2024

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .