Pozorište

Preminuo glumac Boris Komnenić

MediaSfera

 

 

Poznati glumac Boris Komnenić preminuo je u 64. godini nakon duge i teške bolesti.




Rođen je 29. marta 1957. godine u Puli, a nakon završene gimnazije u Beogradu, studira glumu na Fakultetu dramskih umetnosti.

Od 1984. godine počinje njegov staž na daskama Narodnog pozorišta, gde je ostvario nepregledan broj rola, koje se pamte, poput uloge Aleksandra Obrenovića u „Konaku“, Stoleta Apaša u „Kad su cvetale tikve“, Hansa Miklasa u „Mefistu“, Astolfa u „Život je san“, Oberona u „Snu letnje noći“, Argana u „Uobraženom bolesniku“, Grofa Almiviva u „Figarovoj ženidbi i razvodu“ i brojne druge. Bio je prvak Drame Narodnog pozorišta.

Jednako je veliki broj uloga koje je ostvario i na filmu i na televiziji, ali među najupečatljivijim njegovim filmskim pojavama ostale su uloge u „Splavu meduze“, „Tajvanskoj kanasti“, „Direktnom prenosu“,… pa i poslednjih godina u opskurnijim ostvarenjima kao što su „Flešbek“, „Miloš Branković“, „Uslovna sloboda“, „Sedam i po“, „Vratiće se rode“, „Sinđelići“, „Taksi bluz“, „Miris kiše na Balkanu“, „Žigosani u reketu“….

Iako gotovo da nije bilo serije poslednjih godina u kojoj se nije pojavio barem na kratko, široj javnosti ostaće u još dugom sećanju po prvoj većoj ulozi na televiziji i ujedno najprepoznatljivijem liku u njegovoj karijeri. Naravno u pitanju je lik Saše u čuvenoj porodičnoj televizijskoj seriji „Bolji život“.

Priznanje „Raša Plaović“ Narodnog pozorišta u Beogradu dobio je 2010. godine povodom 142. rođendana nacionalnog teatra.




Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .