tech/web

„Vocap” izgubio milione korisnika zbog novih uslova

MediaSfera

 

 

Zbog vrlo loše objašnjenog ažuriranja uslova korišćenja, milioni korisnika aplikacije „Vocap” napustili su tu platformu i prešli na alternative poput „Signala” i „Telegrama”.




Napuštanje platforme bilo je toliko veliko da je „Vocap” morao da odloži implementaciju novih uslova, koji su bili zakazani za 8. februar, za 15. maj, a kako bi se korisnicima objasnile promene koje se unose, piše britanski „Gardijan”.

Tokom prve tri nedelje januara, platforma za razmenu poruka „Signal” dobila je 7,5 miliona novih korisnika sirom sveta, a „Telegram” 25, dok je „Vocap” 12. januara pao sa osmog na 23. mesto najviše preuzetih aplikacija u Velikoj Britaniji. Sa druge strane, „Signal” 6. januara nije bio ni među prvih 1.000 najpreuzimanijih aplikacija, da bi 9. januara dospeo na 1. mesto.

Direktorka javnih politika „Vocapa” za Evropu, Bliski istok i Afriku Niam Svini rekla je odboru za unutrašnje poslove da veruje da je egzodus povezan sa ažuriranjem uslova usluge kompanije.

Kako je objasnila, ažuriranje je trebalo da omogući novu grupu alatki oko poslovnih poruka i pruži veću transparentnost oko postojećih politika privatnosti. „Želimo da bude jasno da ažuriranje neće uticati na privatnost poruka sa prijateljima i porodicom ni na koji način”, saopštila je kompanija „Vocap”, prenosi Tanjug.




NAŠA IZDANJA

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .