Film / TV

Novogodišnja revija najgledanijih filmova u DKC

MediaSfera

 

 

 

Prve dane 2021. započnite u BIOSKOPU DOBROG FILMA sa najgledanijim ostvarenjima iz protekle godine. Podsetite se svojih favorita, nadoknadite propušteno. Uživajte u probranim filmovima na velikom platnu.




Kapacitet sale je zbog epidemioloških mera ograničan na jednu trećinu, odnosno 90 mesta. Cena karte je 250 dinara.

Od 1. do 3. januara, na programu su filmovi “Lepo doba” i “Moj jutarnji smeh”. Od 4. do 6. januara na repertoaru će se naći “Zemlja meda” i “O beskonačnosti”. Dok će se u sledećem terminu, od 7. do 9. januara prikazivati “Žao nam je što smo vas propustili” i “Telo Hristovo”. Od 10. do 12. januara, publika će moći da pogleda filmove “Asimetrija” i “Otac”. Novogodišnji program u biskopu završava se od 13. do 15. januara filmovima “Ajvar” i “Istina”.

1– 3. januar

17.00   LEPO DOBA

Francuska 2019, 115’
Režija: Nikolas Bedos

Danijel Otej igra čoveka koji dobija mogućnost da se vrati četrdeset godina unazad i ponovo proživi najlepšu nedelju svog postojanja, kada je upoznao ljubav svog života.

19.00   MOJ JUTARNJI SMEH

Srbija, 94’

Režija: Marko Đorđević
Iznenađujuća, iskrena i duhovita priča o zakasnelom odrastanju tridesetogodišnjaka Dejana koji konačno gubi nevinost, ovenčana je Gran Prijem na Festivalu autorskog filma i stekla kultni status.

4 – 6. januar

17.00   ZEMLJA MEDA

Makedonija 2019, 87’

Režija: Tamara Kotevska, Ljubomir Stefanov

Jedini film u istoriji nominovan za Oskara i za najbolji strani film i za najbolji dokumentarac, vizuelno spektakularna i emotivna priča o divljim pčelama i jednoj sasvim jedinstvenoj pčelarki.

19.00   O BESKONAČNOSTI

Švedska, Nemačka, Norveška 2019, 76’
Režija: Roj Anderson

Osvrt na ljudski život u svoj njegovoj lepoti i surovosti, uzvišenosti i banalnosti, u prepoznatljivom stilu velikog Roja Andersona: melanholično, duhovito, poetično i apsurno. Srebrni lav za najbolju režiju u Veneciji.

7 – 9. januar

17.00   ŽAO NAM JE ŠTO SMO VAS PROPUSTILI

Velika Britanija, Francuska, Belgija 2019, 100’
Režija: Ken Louč

Prezaduženi Riki se zapošljava kao dostavljač, ali posao stavlja njega i njegovu porodicu na nove izazove. Novo ostvarenje maestralnog Kena Louča donosi još jednu snažnu i emotivnu priču o svakodnevnoj drami običnih ljudi.

19.00   TELO HRISTOVO

Poljska, Francuska 2020, 115’
Režija: Jan Komasa

Nakon što doživi duhovnu transformaciju u popravnom domu, mladić se predstavlja kao sveštenik i preuzima parohiju. Uzbudljiva drama o iskupljenju i duhovnosti nominovana je za Oskara za najbolji strani film.

10 – 12. januar

17.00   ASIMETRIJA

Srbija, Slovenija, Italija 2019, 93’
Režija: Maša Nešković

Leto je vrelo, ulice Beograda su puste, priče tri ljubavna para u različitim razdobljima života se prepliću. Maštovit i uzbudljiv debi mlade rediteljke Maše Nešković.

19.00   OTAC

Srbija, Nemačka, Francuska, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Slovenija 2020, 118’
Režija: Srdan Golubović

Priča o čoveku kome oduzimaju decu zbog siromaštva i njegovoj borbi da ih povrati. Drama zasnovana na istinitoj priči pobrala je izuzetne pohvale i čak dve nagrade na prestižnom Berlinskom festivalu.

13 – 15. januar

17.00   AJVAR

Srbija 2019, 101’

Režija: Ana Maria Rosi

Nataša Ninković i Sergej Trifunović igraju uspešni bračni par emigranata koji se za praznike vraćaju u Srbiju. Povratak donosi suočavanje sa sobom i potisnutim problemima.

19.00   ISTINA

Francuska, Japan 2019, 106’
Režija: Koreeda Hirokazu

Čuveni majstor porodičnih drama, Koreeda Hirokazu režira Katrin Denev kao filmsku divu koja je objavila memoare i Žilijet Binoš kao njenu ćerku koja će dovesti u pitanje majčinu ružičastu verziju prošlosti.




Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .