Kulturna politika

Predlog da ustanove kulture budu izuzete od novih epidemioloških mera

MediaSfera

 

 

Ministarstvo kulture i informisanja uputilo je predlog Kriznom štabu za suzbijanje zarazne bolesti Kovid-19 da ustanove kulture ne budu obuhvaćene novim merama u borbi protiv pandemije, imajući u vidu da ustanove kulture i programi koji se u njima održavaju nisu predstavljali izvor rizika za pogoršanje epidemiološke situacije, navodi se u saopštenju ovog ministarstva.




Potpredsednica Vlade Republike Srbije i ministarka kulture i informisanja Maja Gojković je predložila i da se izmeni odluka o obrazovanju Kriznog štaba i da u njegov sastav bude uklјučen i predstavnik Ministarstva kulture i informisanja, pogotovo ako se ima u vidu da se mnoge mere u borbi protiv pandemije odnose i na ustanove kulture.

Podsetimo, Krizni štab Vlade Srbije doneo je u subotu nove mere u borbi protiv širenja zaraze korona virusa, koje stupaju na snagu u utorak. Nove mere se pre svega odnose na ugostitelje koji će moći da rade do 18 časova, ali još jednom je istaknuta potreba pridržavanja mera javnih okupljanja s prisustvom do 5 osoba u zatvorenom i na otvorenom prostoru.

Kako su nadležni pojasnili, od mere okupljanja izuzeti su radne organizacije, školske ustanove, prodavnice, tržni centri i slični objekti, za koje važi propisano ograničenje broja prisutnih osoba u svakom trenutku u odnosu na kvadraturu objekta (minimum 4 kvadratna metra po osobi).

Ministarstvo kulture je upravo u ovoj meri okupljanja tražilo da ustanove kulture (muzeji, galerije, biblioteke, pozorišta, bioskopi…) budu izuzete.




NAŠA IZDANJA

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .