Muzika

Marija Guljegina otvara 52. BEMUS

MediaSfera

 

 

 

52. BEMUS se otvara sutra u utorak 3. novembra u 19.30 časova sa Operskom gala večeri Marije Guljegine, soprana. Diriguje Dejan Savić, prati je orkestar Opere i teatra Madlenianum.




“Sutra uveče prvi put pevam u Beogradu. Zaista se radujem koncertu u Madlenianumu, koji mi je pružio sve ono što sam tražila još pre par meseci kada smo ugovarali ovaj koncert! Ovo je moj prvi koncert posle karantina i srećna sam što mogu da vas pozovem da prisustvujete. Ljudi širom sveta vole Verdija, Pučinija, Đordana, zato sam i odlučila da pevam moj najdraži program – Verdi i verizam“, u kratkoj izjavi rekla nam je Marija Guljegina, dramski sopran koja je već dugo na operskoj sceni; pevala je u svim prestižnim operskim kućama, a pored Pavarotija i Dominga, pevala je i sa našim Željkom Lučićem.

„Obezbedili smo sve bezbedonosne i zaštitne mere protiv korone. Naša sala, foaje i scena su obezbeđeni najsavremenijim uređajima za prečišćavanje vazduha, koji imaju sertifikat da ubijaju i covid čestice, orkestar koji je na sceni, ograđen je pleksiglasima, pored toga muzičari nose i maske. Na ulazu se meri temperatura, maske su obavezne u našem teatru. U ova strašna vremena ne smemo ostati bez muzike sa scene, koliko je to potrebno izvođačima, toliko je i publici“, rekao je Andreja Rackov generalni direktor Opere i teatra Madlenianum.

Zbog otkazivanja svečanog otvaranja sa Martom Argerič Opersko gala veče Marije Guljegine u utorak 3. novembra sa početkom u 19.30 časova će biti početak 52. BEMUS-a.




NAŠA IZDANJA

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .