Preporučujemo

Predavanja o Paji Jovanoviću u Muzeju grada Beograda

MediaSfera

 

 

Program predavanja koji prati izložbu “Paja Jovanović – jedan slikar, 12 fotografija: 24 umetnička dela” počeo je u četvrtak, 22. oktobra u Muzeju grada Beograda, a trajaće sve do zatvaranja izložbe 29. oktobra.




Velikan slikarstva Paja Jovanović predstavnik je akademskog realizma, koji je najbliži fotografiji, i tako su profesionalni fotografi mogli verno da prenesu njegovu umetničku viziju i da se upuste u veoma izazovan i zahtevan iskorak.

Po konceptu izložbe, 12 originalnih slika vanserijskog umetnika dobilo je svoje replike u vidu atraktivnih fotografija koje prate kostimografiju i scenografiju autentičnog izvornika.

Naredni termin je utorak 27. oktobar, kada će Tamara Ognjević, istoričarka umetnosti i direktorka Artis centra, govoriti na temu “, prema slici “Dama pored kamina”.

U sredu 28. oktobra je poslednje predavanje “Stvaralaštvo Paje Jovanovića između dva rata”, koje vodi književnik Nenad Novak Stefanović, nadahnut “Portretom Vlade Ilića”.

Zatvaranje izložbe u četvrtak 29. oktobra rezervisano je za finalnu zabavu, parti: “Artisti i modeli”.

U saradnji sa Muzejom Grada Beograda, medijska kompanija Color Media Communications nastavlja popularizaciju slavnih jugoslovenskih i srpskih slikara uz angažman savremenih fotografa, što se već realizovalo na izložbama o Savi Šumanoviću u Galeriji Šida i o Milanu Konjoviću, u Galeriji Sombora.

Za posetioce na izložbi mogu biti zanimljivi čudesni aktovi slikareve supruge i najveće ljubavi i muze Hermine Muni Dauber Jovanović, ali i portret kraljice Marije Karađorđević za koji je pozirala princeza Danica Karađorđević.

Najzahtevnijeg zadatka, remek-dela “Seoba Srba“, prihvatio se strit fotograf Boogie, koji je napravio specifičan omaž toj istorijskoj kompoziciji, radeći starom fotografskom tehnikom.




Izložba je otvorena utorkom, sredom i petkom od 10 do 17 časova, a u četvrtak, subotu, i nedelju vrata Muzeja su otvorena duže, od 10 do 20 časova.



Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .