Kultura Pozorište

Humanitarno veče Fondacije SERGEJ POLUNIN

MediaSfera

 

Fondacija Sergej Polunin, u saradnji sa agencijom Fabrika, 25.Septembra na velikoj sceni Narodnog pozorišta, organizovala je humanitarno gala veče sa ciljem prikupljanja sredstava za nastavak školovanja talentovanih mladih baletskih umetnika iz Srbije, stipendista Fondacije Sergej Polunin. 




Narodno pozorište je bilo popunjeno do poslednjeg mesta, sa smanjenim kapacitetom radi poštovanja propisane distance kao mere borbe protiv Covida. Poštovaoci baleta i brojni humani ljudi su uživali u spektakularnom programu i time dali svoj doprinos njegovom humanitarnom karakteru.

Zahvaljujući izlaganju direktorke Sergej Polunin  Fondacije u Srbiji, Zrnke Mišković, ali i brojnim video prilozima, publika je imala priliku da se bolje upozna sa radom Fondacije. Na video ekranu su se smenjivali spektakularni prilozi o Sergej Poluninu, ali i baletskim predstava u njihovoj produkciji i stipendistima Fondacije.

Svi učesnici, vrhunski baletski umetnici koji sarađuju sa Poluninom u predstavama koje producira Fondacija su pozdravljeni gromoglasnim aplauzom, kao i Kallum Morris, jedan od stipendista.

Na samom kraju, kao veliko finale, publika je bez daha ispratila nastup Sergej Polunina sa čuvenom numerom „Take me to church“ i po ko zna koji put se uverila zašto je on najveći baletski umetnik današnjice, a sigurno i jedan od najvećih u istoriji baleta. Višeminutne ovacije njemu, ali i drugim umetnicma su dokaz da je ovo Humanitarno gala veče bilo veče umetnosti i humanosti koje će se dugo pamtiti.

Učesnici u programu gala večeri:

Tatjana Tatić i Jovan Veselinović-„Labudovo jezero“-Crni Labud, koreografija Konstantin Kostjukov

Kallum Morris, stipendista Fondacije- varijacije iz baleta „Kopelija“

Tatjana Tatić i Dejan Kolarov-„Aleksandar“, koreografija Ronald Savković

Dejan Kolarov-„Aleksandar“, koreografija Ronald Savković

Sergej Polunin-„Take me to church“, koreografija Jade Hale Christofi




Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .