Lifestyle

Hugsy – magija reči hygge, ikigai, saudade, serendipity…

HUGSY3

MediaSfera

 

Piše: Jovana Ješić

 

 

Hugsy je brend koji je nastao iz želje da ohrabrimo zajednicu da istraži sebe, da prigrlimo različitost i negujemo autentičnost svakog od nas” kažu moje sagovornice Marija i Danijela koje su stvorile Hugsy. Dve mlade, ambiciozne i nezaustavljive devojke slave originalnost uz pomoć  reči iz svih svetskih jezika za koje ne postoji direktan prevod u drugom jeziku.




Kako je nastao Hugsy?

Kao lingvistu oduvek su me fascinirale reči za koje ne postoji direktan prevod van jezika iz kog je potekla. Najviše iz razloga jer im nisu strogo definisana značenja već svako može da ih tumači u skladu sa svojim vrednostima i realnosti koju živi i slavi, znači postoji prostor da utisnemo sebe u svet oko nas. Hugsy je brend koji slavi individualizam i hrabrost da budemo svoji kroz pažljivo izabrane autentične reči, na primer kao što je japanska IKIGAI koja označava pronalazak smisla života, DUENDE koja stiže iz španskog i oslikava onaj momenat kada vas umetnost ostavi bez reči, prosto prelepa značenja.

Želimo da kroz naš brend ohrabrimo svoju zajednicu da prigrli svoj unutrašnji svet i stane uz različitost i poštovanje autentičnosti kao da i podstaknemo povezivanje između nas oko onog što je najvažnije – šta je za nas sreća, za čim čeznemo, čemu se nadamo.

HUGSY2

A kakve veze imaju te reči sa vašom vizijom?

One su ključne! Svaku reč brižljivo biramo, to su uvek duboke ’životne’ reči koje započinju razgovor najpre sa samim sobom a onda i sa spoljašnjim svetom. To je savršena prilika da svako za sebe protumači šta je za njega hygge, ikigai, saudade, serendipity… I svako će dati potpuno različito značenje, u tome je neverovatna lepota!

Vaše omiljene reči?

To vam je kao da pitate za omiljeno dete. Svaku reč smo proživeli, testirali, analizirali, uložili toliko ljubavi da su sad sve one neodvojivi deo nas.

HUGSY1

Zašto je Hugsy nastao baš sad?

Po mom mišljenju, nikad nismo bili bliži i dalji jedni od drugih. Sad mogu da vidim na društvenim mrežama šta baš danas radi bivša koleginica sa kojom se nisam čula 10 godina a u isto vreme ne znam koju knjigu je moj brat poslednju pročitao, šta ga je ganulo pre neki dan, kojim životnim ciljevima moja komšinica stremi, koji prizor uvek tera suze kumi, izmami osmeh sestri… To je za mene smisao Hugsy-ja, daj da se zaista upoznamo pričajući o važnim stvarima koji nas sačinjavaju kao ljudska bića.

HUGSY4

Kako zajednica može da podrži male lokalne proizvođače kao što je Hugsy?

Postoji ta neka posebna ljubav kada kupite od malog lokalnog proizvođača, bakice na uglu što prodaje cveće, mladog dizajnera koji svoje snove vredno unosi u ručno radjene cipele, porodice koje ujedinjeno prave prekvalitetne džemove i zimnice. To više nije samo cveće, samo cipele, samo džem, vi zaista nosite, jedete, mirišete nečije snove, želje, utkanih bezbroj sati, truda i uzvišene želje da doprinesu. Mislim da je dužnost svakog od nas da to poštujemo, slavimo i podržimo, pričamo o njima i sa njima, delimo njihovu priču i kupujemo od njih.

HUGSY5

Koji su planovi za dalji napredak Hugsy-ja?

Pri završetku smo sa jesenjom/zimskom kolekcijom, uskoro krećemo u proizvodnju i učimo svaki dan mnogo mnogo trikova zanata u hodu. Srećom, uz nesebičnu pomoć i podršku drugih kreativnih malih proizvođača to ide mnogo brže.  Vreme je da napravimo naš svet malo toplijim i ispunimo ga iskrenim zagrljajima.

Ove autentične majice koje imaju dušu i koje će svetu ispričati vašu priču, a i vas će motivisati da uživate u životu, kao i proizvode koje će tek stvoriti i za koje će pažljivo odabrati reči sa dubokim životnim značenjem možete poručiti na njihovom Instagram profilu @hugsy.rs



Tagovi

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .