Lifestyle

Tri načina za pripremu ovsenih pahuljica

vsena-kasa-nacin-pripreme.jpg

MediaSfera

 

 

Piše: Avokado

Foto: Pixaby

 

 

 

Ovsene pahuljice u modernom dobu sigurno se nalaze u nekoliko najpopularnijih izbora za doručak – zdrave su, lako se pripremaju i ono što je najbolje od svega – postoji ogroman broj varijacija u tome kako će se pripremiti, te uz korišćenje najrazličitijih sastojaka mogu da imaju raznovrsne ukuse i nikad ne dosade.




Istražili smo koji su to najpopularniji načini za pripremu ovsenih pahuljica, a i vi ih možete saznati u nastavku teksta!

Ovsene pahuljice sa jogurtom ili kiselim mlekom

Jedan od najčešćih recepata za pripremu ovsenih pahuljica je onaj koji podrazumeva mešanje ovsenih sa jogurtom ili kiselim mlekom. Sve što je potrebno je da sipate željenu količinu ovasa u činiju, a zatim prelijete jogurtom ili kiselim mlekom.

Birajte kvalitetan mlečni proizvod, jer kompleks vitamina koji se nalaze u jogurtu koji blagotvoran po ljudski organizam, ovsenu kašu može učiniti još zdravijom! Oni koji preferiraju mekše ovsene pahuljice uglavnom ih nakon potapanja pokriju poklopcem, a zatim ostave da “preleže” tokom noći.

Ovsene pahuljice upijaju smesu u kojoj su potopljene, što ih čini sve mekšim i finijim. Ukoliko vam mekoća pahuljica nije značajna – dovoljno je da ih promešate, dodate druge željene sastojke (voće, orašasti plodovi, cimet..) i pojedete – ukus će vas oduševiti!

ovsena-kasa-jogurt-jagode-zitarice-zdrav-dorucak.jpg

Ovsene pahuljice sa vodom ili mlekom

Drugi način pripreme ovsenih pahuljica odnosi se na mešanje ovih integralnih zrna ovasa sa vodom ili mlekom, koji se za razliku od prethodna dva primera – mogu prokuvati.

Željena količina ovsenih pahuljica sipa se u šerpicu, prelije vodom ili mlekom taman toliko da prekrije zapreminu koju su pahuljice zauzele, a zatim uključi na blagu vatru. Uz obavezno mešanje, biće dovoljno svega nekoliko minuta da skuvate ovsene pahuljice.

Sipajte kašu u činiju i ostavite malo na hlađenje. Pripremite i druge sastojke i dodajte ih u kašu, a zatim je promešajte. Uživajte u ovom divnom i zdravom obroku!

Ovsene pahuljice u šejku

Ovsene pahuljice možete i da izblendate!

Blender će ih iseckati u sitna zrnca, skoro pa brašno. Naravno, ne morate ih ostaviti same na seckanje u blenderu. U njega ubacite i vodu, mleko ili jogurt u željenoj količini, kao i druge sastojke po izboru. Uključite ga, sipajte smesu u čašu i osetite fenomenalan ukus ovog pitkog, a zdravog obroka!

Ukoliko, na primer, volite banana-šejk, ovaj smuti idealan je za vas – blag ukus ovsenih pahuljica jedva da ćete osetiti pored banane iz šejka, a njihovim dodavanjem značajno ćete povećati nutritivnu vrednost ovog šejka, kao i to koliko će vas zasititi.

ovsena-kasa-sumsko-voce-jogurt-ovas-recept-nacin-pripreme.jpg

Ovsene kaše – idealni sastojci za kašu

Osim načina pripreme, ovsene kaše razlikuju se i u odnosu na sastojke koje možete ubaciti, te tako obogatiti njihov ukus, ali i nutritivnu vrednost. Dok mnogi uživaju u ukusima slatkih kaša, te u njih ubacuju slatko voće, med, ili kakao, pa čak i čokoladu, neki vole da kaša zadrži što blaži ukus, što postižu uz bademe, čia semenje i voće blažeg ukusa.

Činjenica je da nema pravila, a da sa ovim sastojcima zaista ne možete pogrešiti. Sve što je potrebno je da pokušate da napravite savršen balans ukusa i pomešate sastojke čiji se ukusi međusobno odlično dopunjuju.

Na primer, banana odlično ide uz kikiriki puter, dok se šumsko voće sjajno slaže uz kakao. Sušene voćkice provereno dobro u ovsenoj kaši idu uz orašaste plodove, kakvi su bademi, orasi ili lešnici.

Svaku ovsenu kašu na kraju možete posuti sa malo rendane crne čokolade, ili cimetom – ovi sastojci će vas dodatno razbuditi, a i nutritivno obogatiti obrok korisnim vitaminima.

Pa, od čega ćete vi ujutru napraviti svoju ovsenu kašu i na koji način? Da li ste znali da je ovas pun korisnih vlakana, ali bogat i antioksidansima, pa i drugim, sjajnim nutrijentima?




Ovsena kaša je izvrstan izbor jela ukoliko želite da se hranite zdravo! Prijatno!



Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .