Fotografija

Izložba „APSTRAKTI“Nikole Zamurovića

Galerija-Singidunum-Izlozba-Apstrakti-Nikole-Zamurovića.jpg

MediaSfera

 

 

 

Galerija Singidunum

Kneza Mihaila 40

25.8.-2.9.2020.

 

 

U galeriji Singidunum u utorak, 25. avgusta  19 časova otvara se izložba fotografija “Apstrakti” Nikole Zamurovića.

O izložbi “Apstrakti”




Fotografskom tehnikom kros-polarizacije svetlosti bio sam intrigiran još kao mali, igrajući se u očevoj foto-laboratoriji dok je on eksperimentisao sa polarizacionim filterima i kreirao, kao nekakvom magijom, šarene kompozicije od bezbojnih elemenata.

Ovaj metod koristim danas kao polaznu tačku u procesu traganja za sopstvenim likovnim izrazom, a sam proces sam vremenom prilagođavao sebi i obogatio ga nekim dodatnim tehnikama i materijalima, zatim digitalnim modifikacijama i interpretacijama, sve sa ciljem kako bih postigao željeni vizuelni efekat.

Galerija-Singidunum-Izlozba-Apstrakti-Nikole-Zamurovića-1.jpg

Apstraktna likovnost je najpročišćeniji oblik likovnosti, slobodna je od elemenata reprezentacije i kao takva predstavlja idealan poligon za igru raznoraznim čisto vizuelno estetičkim doživljajima. Izrađujući ove fotografije ja težim ka nečem što bih mogao istovremeno zvati i lično i apstraktno lepo – a ceo proces zapravo predstavlja pokušaj usaglašavanja raspoloživih likovnih elemenata koji metod nudi, i sopstvenog ukusa. A šta je ukus? O tome možemo svakako raspravljati na izložbi, kaže Nikola Zamurović.

Galerija-Singidunum-Izlozba-Apstrakti-Nikole-Zamurovića-2.jpg

Nikola Zamurović

Rođen je 1981. godine u Beogradu. Diplomirao je na Arhitektonskom Fakultetu u Beogradu a postdiplomske studije završio je u BUAHAUS-u u Nemačkoj. Učestvovao je na brojnim arhitektonskim i umetničkim konkursima, od kojih se izdvaja učešće na Arhitektonskom bijenalu u Veneciji 2008. god. u okviru projekta ”WOHNLICH“ Ljilje Blagojević sa grupom autora




Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

22. Beogradski festival igre

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .