Kultura Pozorište

Obustavlja se Beogradska letnja scena na Tašmajdanu

Tasmajdan_Stadion-Beogradska-letnja-scena.jpg

MediaSfera

 

 

Pozorišni program Beogradske letnje scene na Tašmajdanu obustavlja se danas usled novonastale situacije, promene epidemiološke slike virusa Covid-19 i najnovijih odluka medicinskog kriznog štaba Srbije kojim se ograničava okupljanje na zatvorenom i otvorenom prostoru do 200 osoba, stoji u saopštenju Grada Beograda koje je dostavljeno Tanjugu.




„Ova manifestacija je osmišljena upravo da bi se prevazišao problem prekida rada pozorišta usled pandemije i uvođenja vanrednog stanja sa dobrom željom da se nastavi pozorišni život u našem gradu.

Ovaj jedinstveni poduhvat, koji je na jednom mestu okupio sva beogradska, mnoga srpska pozorišta, privatne i nezavisne produkcije, sa idejom da publici i svim gostima Beograda krajem juna i tokom jula omogući gledanje preko 40 pozorišnih predstava, pokazao je da su umetnici i publika sa velikom radošću iščekivali ponovni susret uživo i nove pozorišne doživljaje.

Grad Beograd zahvaljuje svim pozorištima, umetnicima, učesnicima i publici Beogradske letnje scene o čijem eventualnom nastavku će se odlučivati kada se za to steknu uslovi”, navedeno je u saopštenju.

U međuvremenu za sve kupljene ulaznice može da se izvrši povrat novca na blagajnama matičnih pozorišta, precizirano je u saopštenju.




Prvakinja pozorišta na Terazijama Jelena Jovičić još pre dva dana je izjavila za Danas „da glumce guraju kao topovsko meso da igraju na Tašu“, uprkos tome što su balerine te kuće bile u kontaktu sa teniserima, učesnicima „Adria tura“ kod kojih je potvrđen kovid 19, učestvovala je kao i njene kolege i koleginice na otvaranju Beogradske letnje scene u sredu uveče na Tašmajdanu čiji je program počeo mjuziklom „Mama mia“.



Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

22. Beogradski festival igre

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .