tech/web

Stali su na put lažnim vestima: “Ovo je tek početak borbe”

mediasfera-WhatsApp-lazne-vesti.jpg

MediaSfera

 

 

Epidemija Korona virusa je sa sobom donela između ostalog ekonomske posledice, nove popularne aplikacije poput Zoom-a, neke kompanije su gotovo propale, dok druge rade nikad bolje.




WhatsApp je u preraspodeli uloga preuzeo tron kada je u pitanju širenje lažnih informacija, ali su po njihovim najavama izgleda pronašli način kako bi stali na put ovome.

WhatsApp je uočio pad od gotovo 70 odsto kada je u pitanju prosleđivanje lažnih vesti na njihovoj aplikaciji, piše BBC. Sve ove lažne informacije bile su u nekoj korelaciji sa Korona virusom, zbog čega je Svetska zdravstvena organizacija proglasila “info-demijom”, odnosno epidemijom lažnih informacija.

Pre samo dve nedelje, WhatsApp je više od pet puta zaustavljao i blokirao prosleđivanje pojedinih poruka za koje se ispostavilo da su lažne i stvorene sa ciljem da izazivaju paniku u javnosti, prenosi PC Press. Napominje se da je ovo tek početak borbe protiv kruženja lažih informacija. U kompaniji smatraju da ove mere služe samo kako bi WhatsApp ostao mesto za lične i privatne razgovore, a nikako mesto za širenje panike.

Epidemija Korona virusa do sada je odnela više od 216,000 života, a obolelo je više od 3 miliona ljudi. Iako se kraj epidemije već nazire na globalnom nivou, definitivno će se način života menjati. Shvatili smo da bez nekih aplikacija ne možemo, da mnogi IT giganti nisu u trenutku bili sposobni da prime veliki broj korisnika, dok je WhatsApp postao leglo brzog širenja lažnih vesti.




Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .