Zdravlje

DokTok: Prva platforma za onlajn konsultacije sa lekarom počela sa radom

mediasfera-DokTok_od-kuce.jpg

MediaSfera

 

 

DokTok – prva onlajn platforma za stručne zdravstvene konsultacije počela je sa radom u ponedeljak, 27. aprila i već beleži veliko interesovanje korisnika. Svakog dana u periodu od 10.00 do 20.00 građanima je na raspolaganju više od 150 lekara opšte prakse i specijalista, koji će im pružiti opšte informacije o simptomima bolesti, njihovim uzročnicima, informacije o dejstvu pojedinih lekova kao i psihološku podršku.




Do sada je obavljeno više desetina razgovora, a sajt broji oko tri hiljada poseta za samo nekoliko dana.

Platforma je namenjena za sve zdravstvene konsultacije koje ne zahtevaju hitnu lekarsku pomoć i nisu posledica infekcije virusom COVID 19, a vezane su za opšte zdravstveno stanje ili potrebu za razgovorom sa psihologom. Na taj način, građani imaju priliku da dobiju stručne konsultacije bez odlaska u Dom zdravlja i boravka u čekaonici, a zdravstveni sistem je rasterećen u kriznom periodu.

Tokom 15-minutog jedan-na-jedan razgovora koliko je predviđeno po korisniku, odabrani lekar će vam pružiti stručne konsultacije i psihološku podršku, a ukoliko je potreban pregled uživo ili propisivanje terapije uputiće vas da pozovete izabranog lekara ili posetite Dom zdravlja. Razgovori su u potpunosti privatni, a sve što vam je potrebno da biste platformi pristupili su internet i smart telefon ili računar.

Inicijatori projekta DokTok, jednog od pionira telemedicine u Srbiji, su ICT Hub centar za razvoj tehnološkog preduzetništva i inovacija, DNA Communications, Vip mobile i kompanija Talkini, uz podršku najvećih privatnih zdravstvenih sistema u regionu Medigroup, Bel Medic, i Psihoanalitičko društvo Srbije, kao i kompanije koje su prepoznale kvalitet inicijative UNIQA osiguranje i PWC – PricewaterhouseCoopers.




Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Festivala nauke

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .