Vruće teme

BEOGRAD DOBIJA NOVI MOST od Ade do blokova

mediasfera-beograd-novi-most.jpg

MediaSfera

 

Nov pešačko-biciklistički most biće izgrađen između Ade Ciganlije i Bloka 70a na Novom Beogradu.




Most će praktično biti postavljen na ruti kojom trenutno brodići prevoze Novobeograđane ka Adi Ciganliji i nazad.

Gradski urbanista Marko Stojčić na svom Instagram profilu je predstavio idejno rešenje za taj most, koji će biti pešačko-biciklistički.

Izgradnja mosta planirana je naredne godine, a kabinet gradskog urbaniste Marka Stojčića uradio je idejni projekat.

„Ponosan sam na Službu glavnog urbaniste koja je zaslužna za ovo idejno rešenje pešačko-biciklističkog mosta od Bloka 70a do Ade Ciganlije“, napisao je gradski urbanista Marko Stojčić na svom Instagram profilu.

Da li će biti privremeno odloženo rasklapanje Starog savskog mosta, zbog epidemije korona virusa, trenutno još nije poznato, baš kao što nije ni potvrđeno da li će, kako su izglasali Beograđani, jedan njegov deo završiti na suvom u parku Ušće.

Izgradnja novog pešačko-biciklističkog mosta, ali i eventualno izmeštanje dela Starog savskog mosta na Ušće, trebalo bi da koštaju 15 miliona evra. Druga varijanta, koja je predviđala da se sadašnji Stari savski most prebaci između Ade i novobeogradskih blokova, bila je procenjena na nešto manje, odnosno 14 miliona evra.

Beograd bi tako narednih godina mogao da dobije dva nova mosta, pored ovog pešačko-biciklističkog biće izgrađen i Novi savski most u okviru projekta „Beograd na vodi„.




Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Nedogled

KLEOS

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .