Kultura Muzika

Oko dva i po miliona ljudi gledalo Bočelija u Milanskoj katedrali

mediasfera-Andrea-Boceli-koncert-Milano-katedrala.jpg

MediaSfera

 

 

Slavni italijanski tenor Andrea Bočeli nastupio je na Uskrs u praznoj Milanskoj katedrali, a direktan prenos je bio obezbeđen na njegovom Jutjub kanalu.




Na mini koncertu nazvanog Muzika za nadu Bočeli je u pratnji orgulјaša Emanuela Vianelija pevao sakralne kompozicije.

U živom prenosu na Jutjub kanalu, milioni gledaoca širom sveta imali su prilike da čuju dobro poznata dela crkvene muzike Panis Angelicus Sezara Franka, Ave Maria, Santa Marija Pjetra Maskanjija, Domine Deus Đoakina Rosinija u Bočelijevoj interpretaciji unutar katedrale, dok je Amazing Grace slavni italijanski tenor otpevao ispred velelepnog zdanja u Milanu.

Dok je Bočeli pevao, gledaoci su mogli na ekranima da vide opustele ulice Milana, Breše, Venecije, Pariza, Londona i Njujorka.

Večerašnji nastup Bočelija biće upamćen u istoriji kulture i umetnosti zbog specijalnih okolnosti suzbijanja epidemije korona virusa u čitavom svetu. Bočelijev mini koncert bio je simbolična poruka ljubavi, nade i podrške za izlečenje svih obolelih od korona virusa.

Oko dva i po miliona gledalaca je pratilo u svakom trenutku direktan prenos preko Jutjuba, a u poruci koja je ispisana na kraju koncerta, Bočeli je poručio da samo jedinstveni možemo da pobedimo pandemiju koja je snašla svet, kao i da je period posle pandemije šansa za novu renesansu.

Bočelijev mini koncert u trajanju od 30 minuta bio je simbolična poruka lјubavi, nade i podrške za izlečenje svih obolelih od virusa korona.

„Verujem u snagu zajedničke molitve. Verujem u hrišćanski Uskrs, univerzalni simbol ponovnog rađanja koji sada treba svakom, bio vernik ili ne“, rekao je Bočeli.




Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Festivala nauke

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .