Kultura Pozorište

Ostanite kod kuće uz onlajn predstave Madlenianuma

mediasfera-Madlenianum-onlajn-predstave-Praznik-ljubavi-1jpg

MediaSfera

 

 

Naglo prekinut rad  zbog pandemije Covida 19 i uvođenja vanrednog stanja, Opera i teatra Madlenianum nastavlja onlajn emitovanjem svojih najpopularnijih predstava. Pod nazivom Virtuelno putovanje Madlenianuma, ljubitelji muzičkog i dramskog teatra mogu gledati predstave iz bogate istorije ovog pozorišta.




Madleniaum će predstave emitovati preko YouTube kanala sredom, petkom i nedeljom u terminu od 19.30 časova, dok će predstave iz Programa za mlade ići u terminu od 18 časova. Svako premijerno izvođenje će imati i dva reprizna izvođenja.

Sinjor Bruskino za početak

Čast da u petak, 3. aprila u 19.30 otvori ovu malu onlajn sezonu pripala komičnoj operi Sinjor Bruskino, Đoakina Rosinija, u režiji Jitke Stokalske i pod dirigentskom palicom maestra Aleksandra Spasića, predstava je premijerno izvedena 4. februara 2000. godine.

mediasfera-Madlenianum-onlajn-predstave-Sinjor-Bruskino-02jpg

Ova nadasve zabavna opera sa doajenima operskog sveta, od kojih nažalost neki nisu više među nama, poput Nikole Mitića u naslovnoj ulozi i Velizara Maksimovića, kao Filiberta krčmara, uz Branislava Kosanića kao Policijskog komesara, srednjom generacijom pevača poput Miodraga Miše Jovanovića kao Gaudencija i Tanje Obrenović kao Marijane sobarice, do onih najmlađih operskih snaga, od kojih su mnogi započeli svoju blistavu karijeru upravo n u ovoj predstavi, pre svega Darija Olajoš kao Sofija i Saša Štulić kao njen dragan Florvil, i Nikola Nikolovski, kao Bruskino sin, uveseljava.

Reprizno emitovanje: nedelja 5. 4. i ponedeljak 6.4. od 18 časova.

Balet Peraznik ljubavi

Balet Praznik ljubavi po romanu Teodore Sujić Capsella bursa pastoris u inscenaciji Aleksandra Ilića, koji je premijerno izveden 27. septembra 2011, u dva navrata je imao turneju u Kini i proglašen je najboljom predstavom na festivalu u Šangaju na onlajn repertoaru je u petak, 4. aprila u 19.30 časova.

Uz autorsku muziku i aranžmane Ivice Stjepanovića, Nevene Glušice i Maje Klisinski i uz vokale Maje Klisinski, Marije Mijatović i Jelene Ilić, kao i nadahnute vokalne improvizacije Aleksandre Radonjić, Ilić je minimalnim sredstvima ispričao priču o ljubavi, stradanju i praštanju. U ovoj priči sjajno su se snašli igrači: Olga Olćan, Ana Ivančević, Smiljana Stokić, Tijana Šebez, Nina Raca i Miloš Marijan, na čelu sa Milicom Bezmarević, a uz pratnju pijanistkinje Emilije Tairove.

Reprizno emitovanje: utorak 7.4. i sreda 8.4. od 18 časova.

Dragan Mićanović kao Tesla

Treća predstava koju će Madlenianum emitovati ove nedelje je dramska predstava Tesla, sa Draganom Mićanovićem u naslovnoj ulozi, kojom je Madlenianum započeo svoje novo poglavlje kao dramski teatar. Biografske priče o našem velikanu, po tekstu Miloša Crnjanskog i u adaptaciji i režiji Nikite Milivojevića otvoren je ciklus predstava o velikanima.

mediasfera-Madlenianum-onlajn-predstave-Tesla-3

Drama je premijerno izvedena 28. maja 2005. godine, a onlajn se emituje u nedelju 5. aprila u 19.30 časova.

Reprizno emitovanje: četvrtak 9.4. i subota 11.4. od 18 časova.

Prikazivanje napred navedenih predstava nije komercijalnog karaktera i jedini cilj je pružanje podrške građanima u uslovima vanredne situacije i mera koje se preduzimaju pod sloganom #OstaniKodKuće.

Prikazani snimci nemaju karakter javnog izvođenja predstave.

Sve podatke o on-line izvođenjima predstava možete naći na sajtu www.madlenianum.rs i na društvenim mrežama.




Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Festivala nauke

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .