Događaji

ORANJE MARKA KRALJEVIĆA Storiteling u srpskoj narodnoj poeziji

MediaSfera

 

 

Foto: Mina Karadžić, Marko Kraljević (detalj)

 

 

U Galeriji Podroom Kulturnog centra Beograda (Knez Mihailova 6 / -1) u četvrtak 13. februara sa početkom u 20 časova održaće se program književno trbinske redakcije pod nazivom Oranje Marka Kraljevića Storiteling u srpskoj narodnoj poeziji.

Da li je ”Oranje” srednjevekovni stendap i da li je Marko Kraljević neiskorišćeni srpski brend na međunarodnoj sceni? Zašto je Margerit Jursenar posvetila pripovetku baš ovom srpskom junaku? Dođite da razgovaramo!

Moderator: Goran Jevtić, glumac
Gost: Milutin Petrović, reditelj

Programski ciklus čija je tema veština pripovedanja kroz analizu pet pesama iz srpske (usmene) narodne književnosti, uz moderaciju i interpretaciju Gorana Jevtića i razgovor sa stručnjacima storitelinga (teoretičari, reditelji, pisci, filosofi), pokušaće ( u interakciji sa publikom) da odgovori na pitanje: Šta je to što čini dobru priču?

U saradnji sa Remont – nezavisnom umetničkom asocijacijom u okviru tribine“Oranje Marka Kraljevića- storiteling u srpskoj narodnoj poeziji“  prikazaćemo video rad “Oranje Marka Kraljevića” Saše Markovića Mikroba, MIXUPa i Aleksandra Vasiljevića iz 2004. godine

Saša Marković Mikrob ( 1959- 2010)  je jedan od najznačajnijih predstavnika srpske alternativne i savremene umetničke scene.

Kulturni centar Beograda zahaljuje  se Remont NUA na predlogu i  ustupanju ovog rada.




Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Festivala nauke

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .