Medijske inicijative

United Grupa prekida pregovore sa Telekomom

MediaSfera

 

United Grupa saopštila je da prekida pregovore s Telekomom Srbija.

United Grupa zatražila je da Telekom građanima objasni zašto desetine miliona evra daje kanalima po ukusu vlasti.




“Posle skandaloznih optužbi koje su izneli vodeći ljudi Telekoma Srbija o kompaniji United Media, prekidamo pregovore s Telekomom. Telekom nas optužuje da smo ‘reketaši’ i ‘vođe kablovskog kartela’. Na takvim osnovama se ne može postignuti fer dogovor”, navodi se u saopštenju United Grupe.

United Grupa dodaje da je Telekom, kao državna kompanija, u obavezi da građanima pokaže i javno objavi sve ugovore u kojima bi se jasno videlo koliko desetina miliona evra plaćaju kanalima po ukusu vlasti, koje emituju ili imaju ugovorenu saradnju: kompanijama Kopernikus i Pink, a takođe i televizijama koje su u pripremi u vlasništvu Željka Joksimovića i Manje Grčić, kao i za Kurir TV u vlasništvu Igora Žeželja.

“U pitanju je novac svih građana Srbije i objavljivanje ovih ugovora jasno bi pokazalo da su cene United Media, i pored mnogo kvalitetnijeg programa, znatno niže i da se nikako ne mogu proglasiti reketaškim”, istakla je United Grupa.

“Pošto su ustanovili praksu pokazivanja naših ugovora, u interesu javnosti treba da pokažu i koliko plaćaju za ostale kablovske kanale. Neka se građani uvere da li mi ‘reketiramo’ Telekom ili oni zloupotrebljavaju novac svih građana Srbije”, poručuje se u saopštenju.

Direktori Telekoma Predrag Ćulibrk i Vladimir Lučić danas su tražili da Telekom emituje besplatno program N1, što je, kako je ukazala United Grupa, već najavila premijerka Ana Brnabić predlogom da se N1 emituje “do izbora”.

“Jasno je da Telekom i dalje ne želi da prihvati ponudu za emitovanje programa N1 u naredne tri godine. Naglašavamo, ponuda za N1 je aktuelna javna ponuda koja je dostupna svim operaterima koji žele da je prihvate u bilo kom trenutku”, navela je United Grupa.

Telekom: Sad je jasno da vlasnici N1 nikad nisu ni želeli dogovor

Odgovor vlasnika N1 televizije, povodom ponude Telekoma Srbija, da emitujemo N1 kanal besplatno, dok traju pregovori oko postizanja konačnog rešenja, pokazuje da vlasnik N1 televizije, zapravo, nikada nije ni bio spreman na dogovor sa Telekomom Srbija, saopštili su iz ove kompanije.

„Na logičan poslovni predlog Telekoma Srbija da nam vlasnik N1 televizije dozvoli da besplatno emitujemo njegov kanal do postizanja konačnog dogovora, odgovor sa njihove strane je prekid pregovora. Podsećamo da smo predložili da N1 emitujemo u četiri puta više domaćinstava, nego što je to bio slučaj do 17. januara, iako nam je isti taj vlasnik isključio sve kanale, uključujući N1 i Sport klub kanale. Na ucene ne možemo i nećemo da pristajemo“, piše u saopštenju kompanije.




Kategorije